וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה מרוצים: "איינבינדר השחקן החופשי הכי טוב שיכולנו לצרף"

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 16:51

לאור היכולת המאכזבת והסגל הקצר, בחדרה מאמינים שצירופו של איינבינדר יסייע: "שיחק במועדונים גדולים, יש לו הרבה ניסיון ואין ספק שיוכל לתרום לנו"

האימון של הפועל חדרה נפתח בדקת דומייה לזכר קורבנות ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל/הפועל חדרה

בהפועל חדרה הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מהחתמתו של דן איינבינדר, 35, שאמור להיות, מרגע שייכנס לכושר משחק, לאחד השחקנים המרכזיים בהרכב של הקבוצה. איינבינדר, שסיים את חוזהו בהפועל תל אביב בסיום העונה שעברה, נותר למעשה ללא קבוצה לאורך כל הקיץ ושמר על כושר באימונים אישיים רבים, אך לא במסגרת קבוצתית מסודרת. הקשר השתתף היום באימון ואם בצוות המקצועי יתרשמו בימים הקרובים שהוא בכושר טוב, הוא צפוי להיכלל בסגל ואולי גם לשחק במשחק הקרוב של הפועל חדרה נגד מכבי נתניה, שייערך בעוד כשבועיים, ב-21.10, אחרי פגרת הנבחרת.

המאמן חיים סילבס נאלץ להתמודד לאחרונה עם סגל קצר מאוד וגם אלה ששיחקו נראו לא טוב בכל המשחקים האחרונים. אחרי התיקו האחרון נגד עירוני טבריה, הבינו במועדון שהסגל הנוכחי יצטרך לקבל חיזוקים כדי לצאת לדרך חדשה והוחלט על חיפוש שחקנים חופשיים וכפי שפורסם כאן, איינבינדר היה אחד המועמדים המובילים, מרגע שהתקבלה החלטה לפתוח את הכיס ולהשקיע כסף נוסף, למרות ההשקעה הגדולה שכבר נעשתה במהלך הקיץ.

דן איינבינדר, קשר הפועל חדרה. שלומי גבאי
"בטוחים שהשידוך הזה יעשה טוב לשני הצדדים". איינבינדר/שלומי גבאי

"איינבינדר הוא השחקן החופשי הכי טוב שיכולנו לצרף", אמרו בחדרה אחרי ההחתמה. "דן שיחק במועדונים גדולים, יש לו הרבה ניסיון ואין ספק שהוא יוכל לתרום לנו הרבה מאוד לקבוצה. נצטרך כמובן לתת לו את הזמן לחזור לכושר מלא, אבל אנחנו בטוחים שהשידוך הזה יעשה טוב לשני הצדדים".

חדרה התחילה את העונה בצורה לא טובה, עם שלוש נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות ולמעשה ללא נצחון מתחילת הליגה. הקבוצה סבלה לאחרונה ממספר פציעות של שחקני מפתח כמו איברהים סאנגרה שנעדר למעלה מחודש וחזר רק בשבת האחרונה, הבלם עידו לוי שסובל מפציעה בגיד השריר הארבע ראשי והחמיץ כבר שלושה משחקים וכן רוסלן ברסקי שנעדר משני המשחקים האחרונים והראל שלום שקרע את שריר המפשעה. בנוסף לפציעות, מדברים בחדרה על ירידה חדה מאוד ביכולתם של שלושת הזרים, הבלם ממאדו אמבוג', הקשר ג'יימס אדניי והחלוץ גודסווי דוניו. שלושתם היו מצויינים בעונה שעברה והם חתומים באופן ישיר על הישארותה של הפועל חדרה בליגה, בעונה שעברה.

בחדרה מקווים שהצטרפותו של דן איינבינדר לקבוצה, תצליח לחבר כעת בין חלקי הקבוצה, כאשר במועדון מאמינים שהנסיון הרב שלו, בתוספת ליכולתו המקצועית, יסייעו כעת לחדרה, בצוותא עם שיפור ביכולת של שאר השחקנים, לצאת מהמצב הקשה בו היא נמצאת מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully