וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשו של אלוז' יאו הומתק: הרחקה ל-5 משחקים במקום 6

8.10.2024 / 13:58

מגן הפועל ירושלים קיבל את הצעת התובע. אחרי שישב ביציע ב-3 משחקים, נותרו לו עוד שניים עד שיסיים לרצות את העונש

הפועל ירושלים קופחה נגד מכבי תל אביב: הפנדל של רוי רביבו והרחקת אלוז' יאו/ספורט1

אלוז' יאו התייצב היום (שלישי) בבית הדין המשמעתי בהתאחדות לכדורגל וקיבל את הצעת תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד גלעד ברגמן, להפחתה בעונש ההרחקה שלו. על פי ההצעה, עונש ההרחקה הופחת משישה משחקים לחמישה והמשמעות היא שנותרו לו שני משחקים בחוץ במקום שלושה, נגד מ.ס. אשדוד ועירוני טבריה. המגן יוכל לחזור נגד מכבי נתניה.

יאו נענש אחרי שבעקבות הרחקה במשחק נגד מכבי תל אביב, הוא השליך בקבוק מים ופגע באוהד של הצהובים. אחד הדיינים, עדי זרנקין, אמר לו היום: "בפעם הבאה שתזרוק בקבוקים, לא תשחק הרבה זמן", יאו השיב: "אני מבין"

אלוז' יאו הפועל ירושלים. דני מרון
ייעדר גם משני המשחקים הבאים. יאו/דני מרון

יאו טען בדיון הראשון לפני כשבועיים: "הבקבוק נזרק ללא כוונה לפגוע ואין לי ידיעה בנוגע למהומה כי הייתי בחדר ההלבשה. הגעתי חולה, הרגשתי לא טוב ואני בתקופה מתוחה רגשית. אני בלחץ ממה שקורה במדינה, אמי מתקשרת כל הזמן. אני בלחץ וסטרס. במחצית השנייה היה אירוע עם פנדל שלא נשאר וזה הסעיר אותי. ניסיתי לפנות לשופט וקיבלתי צהוב שני. אחרי הכרטיס האדום, התרגזתי. היה לי את הבקבוק ביד, התכוונתי להשליך אותו לעבר המסדרון. לא ניסיתי לפגוע באוהד, לא התכוונתי לפגוע באיש. זה היה מעצבים ולצערי פגע באוהד. אילו כיוונתי, הייתי מסתכל לכיוון. זו הייתה תנועה לא מכוונת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully