וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום דרמטי במנצ'סטר יונייטד: טן האח, ואן ניסטלרוי וטוכל מחכים

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 13:11

על רקע היכולת המאכזבת, ישיבת ההנהלה בלונדון של ראשי המועדון מעוררת עניין: טן האח בטוח שהוא מקבל גיבוי, התהיות לגבי מחליפיו נמשכות

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 0:0/ספורט1

על רקע פגישת ההנהלה והשמועות סביב מנצ'סטר יונייטד בעקבות האכזבות החוזרות והנשנות, ראשי המועדון מתכנסים היום (שלישי) בלונדון ודנים במצב הקבוצה והאפשרות להחליף את המאמן אריק טן האח.

למרות השמועות והדיווחים, באנגליה מבהירים כי מנצ'סטר יונייטד לא פנתה לתומאס טוכל. טן האח נמצא בחופשה במהלך פגרת הנבחרות, יחד עם שאר שחקני הקבוצה שאינם מייצגים את מדינותיהם, והוא "מצפה" להמשיך בתפקידו.

לטענתו, הוא מקבל את הרושם שהוא עדיין מקבל גיבוי מהנהלת המועדון לפני פגישת המנהלים ולא קיבל הודעה אחרת. טוכל, שיונייטד התקדמה איתו הכי הרבה בקיץ כמועמד להחלפת טן האח במהלך בדיקה אסטרטגית, לא קיבל עדיין שום פנייה רשמית. הדיונים איתו הגיעו לשלב של משא ומתן כספי, ויונייטד החליטה שכבר יש להם את המועמד הכי נכון.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
הבעיה זה הוא או השחקנים? טן האח/רויטרס
תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
העונה הוא עוד לא קיבל פנייה. טוכל/רויטרס

האפשרות למינוי של רוד ואן ניסטלרוי מועלית, אבל ברקע עומדות שתי שאלות מרכזיות: האם זה מוקדם מדי בעונה, והאם זו מחשבה נכונה לטווח ארוך?

בישיבת ההנהלה, שאיינה בהולה ותוכננה לפני זמן רב, ישתתפו שלוש הדמויות המכריעות במועדון: סר ג'ים רטקליף, סר דייב בריילספורד וג'ואל גלזר. ינכחו בה גם המנכ"ל עומר בררדה, המנהל הספורטיבי דן אשוורת', המנהל הטכני ג'ייסון וילקוקס, סמנכ"ל התפעול קולט רוש ומנהל הכספים הראשי רוג'ר בל.

יונייטד ללא ניצחון בחמישה משחקים בכל המסגרות, ולמעשה ניצחה רק בשלושה מתוך 11 משחקיה העונה. רק סאות'המפטון כבשה פחות מיונייטד העונה.

באנגליה טוענים: "אחת השאלות הבולטות היא האם הבעיות הן יותר פסיכולוגיות מאשר טקטיות בהתחשב בתגובות של שחקנים כאשר הם מאבדים כדור, או כאשר היריבה מבקיעה... חוסר רצון לעשות הגנה ולרדוף אחרי שחקני יריב, או קבלת החלטות שגויות בעמדות נוחות בהתקפה, נבחנות היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully