וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבות נגמרה: שאמס יחליף את ווז' ב-ESPN וקיבל ברכה חמה

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 10:48

טקס העברת הלפיד: אחרי שאמס צ'רנייה הפך רשמית לכתב ה-NBA המוביל בארה"ב, שני היריבים הגדולים של עיתונות הספורט מפרגנים זה לזה

כתב ESPN אדריאן ווג'נראוסקי. מתוך טוויטר, צילום מסך
כתב ESPN אדריאן ווג'נראוסקי/צילום מסך, מתוך טוויטר

העברת הלפיד ב-ESPN החלה אתמול רשמית, אחרי שנודע כי העיתונאי שאמס צ'רנייה עבר רשמית לרשת בתור כתב ה-NBA הבכיר - וזאת לאחר שאדריאן ווז'נרובסקי הודיע ​​על פרישה מהתפקיד בחודש שעבר.

ווז'נרובסקי נשאל על צ'רנייה וגילה שהכתב החדש של ESPN שלח לו הודעה בעקבות הודעת הפרישה. "אני מקווה שתהיה לו קריירה מספקת ומתגמלת כמו שהייתה לי", אמר ווז'נרובסקי. "אני בהחלט מאחל לו את זה. והוא צודק לגבי חבורת הקולגות המדהימה שהוא הולך למצוא ב-ESPN".

שאמס צ'רנייה. GettyImages
התקשר לברך. שאמס/GettyImages

מדובר בשניים מהעיתונאים הכי מפורסמים ב-NBA, שמדווחים ראשונים על כל הסיפורים הכי חמים בליגה, וכמובן שמות מוכרים עבור אוהדי המשחק. הפרגון ההדדי הוא לא מובן מאליו, וייתכן שכעת קל לשניים להחמיא זה לזה, אחרי שהיריבות ביניהם למעשה נגמרה עם פרישתו של ווז' שעם עזיבתו את ESPN ויתר על כ-20 מיליון דולר.

צ'רניה ו-ווז'נרובסקי עבדו בעבר יחד ביאהו ספורטס לפני שהאחרון עזב את החברה. מאז שהפכו ליריבים, הם היו הראשונים לפרסם כל החדשות החשובות שהתפתחו בעולם ה-NBA, ואף הפכו לשם נרדף לפרסומים בזמן אמת, כשכמובן לא פעם היו אליה שיידעו את השחקנים לאן הם עוברים ועל גורלם.

המעבר יהפוך את צ'רנייה לכתב מספר 1, ללא תחרות נראית לעין כרגע, ואילו ווז'נרובסקי עובר לפרק הבא בקריירה שלו: המנהל החדש של תוכנית הכדורסל של מכללת סנט בונאוונצ'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully