וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הדיון: הפועל באר שבע ובני סכנין מאמינות שהעונש יומתק

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 12:45

חודש אחרי פיצוץ המשחק והאירועים הסוערים בטרנר יתייצבו הקבוצות בבית הדין העליון של ההתאחדות על מנת לדון בערעור. באר שבע דורשת ניצחון טכני

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין אחרי האירועים הקשים בטרנר/ספורט1

למעלה מחודש אחרי המשחק שפוצץ באצטדיון טרנר, ובדיוק שלושה שבועות לאחר פסק הדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות - יגיעו היום (שלישי) הפועל באר שבע ובני סכנין לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כדי לערער על העונשים החמורים שספגו בשל האירועים באצטדיון בטרנר ב-1 בספטמבר.

כזכור, הפועל באר שבע ובני סכנין נענשו במספר עונשים, כולל קביעה שהמשחק נגמר בתיקו 0:0 ללא נקודות, הורדת נקודת ליגה על התפרעות בנסיבות מחמירות לשתי הקבוצות וקנסות כספיים כבדים: לבאר שבע 120 אלף שקל, ולסכנין 50 אלף שקל.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין/ברני ארדוב

היום יתייצבו עורכי הדין של הקבוצות - רועי רוזן מטעם באר שבע אייל יפה מטעם סכנין - ויטענו בערעור שיש להפחית בעונש. באר שבע תבקש ניצחון טכני 0:3 בטענה שסכנין לא הסכימה לחזור לשחק למרות שכלל הגורמים באצטדיון ובתוכם המשטרה התעקשו שהמשחק יחודש ויכול להתקיים. בבאר שבע עומדים על כך שהם ראויים לניצחון טכני ויבקשו להחזיר את הנקודה שהורדה.

מנגד, בסכנין מבינים שהם לא יכולים לקבל ניצחון טכני, אבל יטענו בערעור שההתפרעות של האוהדים הייתה ברמה נמוכה בהרבה מזו של באר שבע, שהיו הראשונים שפרצו לדשא אחרי ביזוי ההמנון.

באר שבע, שנמצאת בתקופה מצוינת, עם שלושה ניצחונות רצופים, מאמינים שיכולים וראויים לקבל בחזרה את הנקודות ולהיצמד עוד יותר למכבי תל אביב המובילה.


כזכור, לפני פתיחת המשחק אוהדים של בני סכנין הפנו את הגב למגרש בזמן השמעת "התקווה" כמחאה כנגד ההמנון הישראלי - ובתגובה עשרות אוהדים של הפועל באר שבע פרצו למגרש עם מקלות והחלו להכות אותם. הערעור יהיה בהרכב של שלושה דיינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully