וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א לפני בשיקטאש: "אין תירוצים". גם המנהל והדובר עזבו

8.10.2024 / 9:13

האדומים חוזרים אל הפרקט ביורוקאפ ויודעים שהפסד יקטין את הסיכוי שלהם לתפוס את המקום הראשון בבית. במקביל: עוד שני בעלי תפקיד הודיעו שהם עוזבים את המועדון

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ' קולע ממגרש שלם/מתוך הטוויטר של דאלאס מאבריקס

עונת היורוקאפ של הפועל תל אביב תימשך הערב (שלישי, 21:00) כשהאדומים יתארחו בבלגרד אצל בשיקטש הטורקית. שתי הקבוצות מגיעות למשחק במאזן של 1:1 אחרי שני מחזורים, כשכל אחת מהן מנצחת את משחק הבית שלה ומפסידה את משחק החוץ. האדומים שואפים לנקום בבשיקטש שהדיחה אותם אשתקד ברבע גמר היורוקאפ.

האדומים השלימו אמש יום שלישי של אימונים בבלגרד, כולל דקת דומיה לזכר הנופלים במלחמה מה-7 באוקטובר, כשכל היום מלווה ברגשות עזים ולא פשוטים אצל השחקנים הישראלים והצוות של האדומים שנמצא בסרביה.

בהפועל יודעים שהמשחק הקרוב נגד בשיקטש הוא לא פחות מקריטי להמשך הבית, ולרצון שלהם לסיים אותו במקום הראשון, דבר שגם יקנה להם כרטיס לרבע הגמר, וגם יתרון ביתיות לפחות עד סדרת הגמר, לשם שואפים האדומים להגיע. "ניסיון העבר מראה שהמקום הראשון מסיים את העונה עם 2-3 הפסדים במקסימום", אמר אחד מאנשי הפועל אמש, "נכון שהבית הפעם הוא יותר צמוד, ועל פניו אין קבוצה שנחשבת לכזאת שתהיה הפתעה אם תפסיד, אבל אם נפסיד שני משחקים אחרי שלושה מחזורים, יהיה לנו לא פשוט לתפוס את ראשות הטבלה בהמשך".

מאמן הפועל תל אביב ושחקני הקבוצה, בריאן אנגולה, תומר גינת, יונתן רבינוביץ'. דני מרון
מאמן הפועל תל אביב ושחקני הקבוצה, בריאן אנגולה, תומר גינת, יונתן רבינוביץ'/דני מרון

בכל הנוגע להכנות המקצועיות בהפועל יודעים כי בשיקטש היא קבוצה שברובה ממשיכה מהעונה שעברה, ועל אף העובדה שהיא נמצאת בתקופה לא טובה, עם שני הפסדים רצופים, היא עדיין מסוכנת, בעיקר בקו האחורי. במועדון טענו כי הימים שבהם הקבוצה התפצלה בין ישראל לאירופה לא תשפיע על התיאום, שכן היה מספיק זמן להתכונן למשחק הקרוב, "אנחנו לא צריכים לחפש תירוצים", הוסיפו במועדון, "צריכים לבוא ולנצח את המשחק".

במקביל, השינויים בהנהלה נמשכים. דובר הקבוצה, צחי שדה, סיים את תפקידו מיוזמתו מספר ימים אחרי עזיבתו של הסמנכ"ל מתן קפלן. המהלך הגיע לאחר שלפני כחודש מונה לאדומים מנכ"ל, צחי רייכנשטיין, מטעמו של הבעלים עופר ינאי. בנוסף, מי שעוד התפטר מהקבוצה בימים האחרונים הוא מנהל הקבוצה עופר רונן שלא יצא עם הקבוצה לבשיקטאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully