וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נערכת לפגישה מכרעת עם לויד ומשפחתו, והנסיבות לרעתה

8.10.2024 / 8:30

משפחתו של לויד הגיעה במיוחד מארה"ב על מנת לדון על האפשרות שיעזוב בעקבות החשש מהמצב הביטחוני. הצהובים ינסו לשכנעם להישאר, בידיעה שהמצב מורכב

תיקתקנו, 7.10/ספורט1

בעוד מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה למשחק היורוליג שייערך מחר מול מונאקו, היום (שלישי) תיערך פגישה בין הנהלת המועדון לבין השחקן ג'ורדן לויד ומשפחתו, שתגיע במיוחד מארה"ב, על מנת לנסות ללבן את הישארותו של השחקן במועדון הישראלי או את עזיבתו.

כזכור, לויד ואשתו נכנסו לבהלה בעקבותה המתקפה האיראנית על ישראל בשבוע שעבר, ואחרי הנסיעה מישראל לבלגרד אמרו השניים לחבריהם שהם לא מתכוונים לחזור לישראל כל עוד המצב לא משתנה.

ג'ורדן לויד מכבי תל אביב. דני מרון
האם אפשר לשכנע שחקן להישאר פה? לויד/דני מרון

במכבי תל אביב עורכים את הפגישה בניסיון להרגיע את לויד ומשפחתו, כאשר ברקע דיווחים באירופה על כך שמספר קבוצות, וביניהן קבוצתו לשעבר של לויד מונאקו, מעוניינות לקלוט אותו מיידית ממכבי תל אביב ולקחת את חוזהו - שמוערך במיליון דולר לשנתיים.

גורם במכבי תל אביב אמר אמש לוואלה ספורט כי במועדון פועלים בניסיון להרגיע את הסיטואציה עם לויד, אך ההחלטה היא רק של השחקן, ואם יתעקש לעזוב את המועדון אין הרבה מה שביכולתם לעשות.

ללויד יש חוזה לשנתיים, אך פיב"א קבעה בעבר שבסיטואציות כאלה, של נסיבות חריגות ושגרת מלחמה, הם נוטים להחליט לטובת השחקן ומאפשרים לשחרר אותו מהקבוצה ללא תמורה.

דבר נוסף שפועל נגד הצהובים הוא השינוי בתקנון היורוליג: עד העונה שחקן ששיחק אפילו משחק אחד בקבוצת יורוליג לא יכול לעבור לקבוצה אחרת עד הסיבוב השני. כאמור, התקנון שונה ואם לויד אכן יעבור למונאקו או לקבוצת יורוליג אחרת, לא תהיה עליו הגבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully