וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק עונה עם 1,750 אוהדים, או בקשה מיוחדת למעבר לטדי

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 7:49

איפה תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה? על פי ההנחיות העדכניות בגוש דן, האלופה יכולה לשחק לעיני 1,750 צופים בלבד בבלומפילד, ולכן עשויה לבקש לקיים את המשחק בירושלים לעיני 30 אלף צופים. אם הצהובים יתעקשו, המנהלת תנסה "להנדס" את הסוגיה

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל בהונגריה/ההתאחדות לכדורגל

ליגת העל נכנסה לפגרה בשל משחקי הנבחרות, אבל בשבת הבאה היא תחזור עם המחזור השביעי במסגרתו יתקיים משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. נכון להבוקר (שלישי) הנחיות פיקוד העורף מאפשרות התכנסות של עד 2,000 איש בגוש דן, כך שנכון לעכשיו מכבי תל אביב תוכל לארח את מכבי חיפה עם 1,750 צופים בלבד באיצטדיון בלומפילד. יתר ה-250 הם השחקנים, הצוותים, אנשי התקשורת והסדרנים. זו האופציה העיקרית כרגע, בדומה למה שהיה במשחק בין מכבי נתניה למכבי תל אביב ביום ראשון באיצטדיון בנתניה.

ליאור רפאלוב מכבי חיפה לצד רוי רביבו מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב תאבד את יתרון הביתיות במשחק העונה?/מאור אלקסלסי

אפשרות נוספת היא בקשה מיוחדת שתגיש מכבי תל אביב להעביר את המשחק לטדי באותה השבת של ה-19 בחודש. הבעיה מבחינת מכבי תל אביב והמינהלת היא שבטדי באותה השבת הפועל ירושלים תארח את מ.ס. אשדוד ומכיוון שהיא הביתית, הזכות היא קודם לה. אם מכבי תל אביב בכל זאת תתעקש ותרצה משחק עונה עם 30 אלף צופים בטדי, עשויה המינהלת לבדוק איך היא "מהנדסת" בכל זאת מעבר כזה. כך או אחרת, נכון לאמש מכבי תל אביב לא פנתה למינהלת בעניין והיא עדיין שוקלת איזו מהחלופות היא הפחות גרועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully