וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת קיימה טקס מרגש: "יש הרבה שחקנים שאיבדו חברים קרובים"

7.10.2024 / 22:58

נבחרת ישראל הגיעה לבודפשט לקראת המפגש ביום חמישי נגד צרפת בליגת האומות. בן שמעון נשא דברים וקרא תפילת "יזכור", השחקנים הדליקו נרות נשמה לזכר קורבנות ה-7.10: "שולחים מפה תנחומים למשפחות שאיבדו את הבנים הטובים, מלאכי הארץ שיצאו לתוך התופת"

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל בהונגריה/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל הגיעה היום (שני) להונגריה ומחר תפתח רשמית בהכנות למפגשים עם צרפת ביום חמישי ולאחר מכן נגד איטליה ביום שני הבא באודינה. הנבחרת לא התאמנה היום בעקבות ההגעה המאוחרת לבודפשט, אבל בשעות הערב התכנסו הצוות המקצועי, השחקנים ואנשי הנבחרת לטקס לזכר קורבנות מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

המאמן רן בן שמעון היה על סף דמעות כאשר נשא דברים מרגשים ועצובים כאחד והמשיך לאחר מכן לקריאת תפילת יזכור: "היה לנו רצון גדול לציין את היום הזה. זה יום מרכזי בתולדות העם שלנו. אם זה היה תלוי בנו, לא היינו נוסעים. אני יודע שיש פה הרבה מאוד שחקנים שאיבדו חברים קרובים שהם כמו משפחה בשבילם, שנלחמו ונפלו כדי להגן על המדינה וילדים שנרצחו במסיבת הנובה על לא עוול בכפם. צריך לקום מזה חזקים ומחוזקים".

מאמן נבחרת ישראל רן בן שמעון. יותם רונן
תפילת יזכור על סף דמעות. בן שמעון/יותם רונן

כאמור, לאחר שנשא דברים המאמן קרא תפילת "יזכור" והשחקנים הדליקו נרות נשמה. "שולחים מפה תנחומים למשפחות שאיבדו את הבנים הטובים, מלאכי הארץ שיצאו לתוך התופת להילחם. נאחל בריאות שלמה לפצועים שנמצאים במחלקות השיקום, חיילי צה"ל מטובי בנינו ושנהיה חזקים", המשיך בן שמעון.

דור פרץ נשא לאחר מכן דברים כנציג השחקנים: "צריך לזכור שהסמל שאנחנו מייצגים שווה המון. במיוחד בימים האלו. יש לנו יכולת לעשות טוב לאנשים ואת הזכות. זה יום שאני חושב שלעולם לא נצליח להבין כמה איבדנו וספגנו בו. עם זאת, אנחנו קמים מחוזקים. אנחנו קמים ומנצחים בסוף ואני מקווה שנעשה טוב בתקופה הזו. הגיבורים האמיתיים הם אלו שבחזית ושמגינים עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully