וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשדוד ערכה טקס לזכר הנרצחים והנופלים ב-7.10

קבוצות הגברים והנשים של מועדון הכדוריד, שהטבח הנורא ייתכן שנגע בו יותר מאשר כל מועדון אחר בישראל, קיימו טקס משותף והתפללו גם להשבת החטופים והחטופות

קבוצות הגברים והנשים של הפועל אשדוד ביום השנה ל-7.10/הפועל אשדוד

הפועל אשדוד בכדוריד היא אולי הקבוצה שה-7 באוקטובר נגע בה יותר מאשר כל אחת אחרת בספורט הישראלי. מי שזכתה בטרבל ב-2022, חוותה רגעים לא פשוטים, לצד רגעי גאווה מרגשים. הערב (שני) קבוצות הגברים והנשים של המועדון קיימו טקס משותף, במהלכו ערכו דקת דומייה לזכר הנרצחים והנופלים ובתפילה להשבת החטופים והחטופות.

התאומים שון ורואי סולומון הם שניים מבין אותם משתתפי מסיבת הנובה ברעים שהצליחו להינצל מהטבח ולשרוד. הקפטן כיום איתי סויסה, חווה עם משפחתו כאב עצום עם הבשורה הנוראית שבן הדוד סרן דקל סויסה ז"ל, גיבור ישראל, מפקד מחלקה בגדוד 13 של גולני, נפל בקרבות השבת השחורה.

באותה שבת, עלה על מדים ונסע לחזית שחקן הקבוצה פיליפ אירוביץ, שלחם בעזה ובהמשך זומן לסגל נבחרת ישראל במשחקים מול לוקסמבורג במסגרת מוקדמות אליפות העולם (אירוביץ שב גם בהמשך ללחימה ולקח העונה פסק זמן מהמשחק).

קבוצות הגברים והנשים של הפועל אשדוד ביום השנה ל-7.10. הפועל אשדוד, אתר רשמי
קבוצות הגברים והנשים של הפועל אשדוד ביום השנה ל-7.10/אתר רשמי, הפועל אשדוד

אלכסנדר באביץ', אחד מהזרים שעזבו אחרי טבח ה-7.10, אף שב שבועות לאחר מכן לארץ - והיום הוא קפטן משותף יחד עם איתי סויסה).

כאמור, שבועות לאחר פתיחת מלחמת חרבות ברזל ערך המועדון טקס הנצחה מרגש - לנרצחים ולנופלים תושבי העיר, והערב התקיים טקס משותף לקבוצות הגברים והנשים. בנגן הווידאו הראשי בתחילת הידיעה ניתן לצפות בחלק מהטקס המרגש והעצוב הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully