וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלקה: "אחרי מה שחווינו, כולנו צריכים לעשות חשבון נפש עמוק"

קפטן הפועל חדרה בריאיון בתוכנית הספורט ב-103FM חוזר לצו 8 שקיבל ב-7.10, החשש שהיה מחיזבאללה ועל גיוס בני הישיבות: "אני תמיד אומר שביד אחת מחזיקים את התנ"ך וביד השנייה את ה-M16, זו הזכות שלנו פה בארץ ישראל"

מנשה זלקה מקבל תשואות מאוהדי הפועל באר שבע/מערכת וואלה

זה לא סוד שמנשה זלקה הוא כדורגלן מאוד מיוחד בנוף הישראלי. לא רק כי עשה את כל הדרך מליגה א' לליגת העל, אלא בשל היותו משרת מילואים באופן פעיל, שגם במהלך השנה האחרונה התייצב עם חבריו ליחידה המובחרת בפלוגת עורב צנחנים. הערב (שני), שיתף בתוכנית הספורט של 103FM ברגעים ממאורעות 7 באוקטובר - היום בו קיבל צו 8 ועלה לצפון.

"ב-9 בבוקר התחילו ההודעות בקבוצה, אתה רואה את החבר'ה שומרי השבת שמשתתפים בשיחות הוואטסאפ ומקבלים פרופורציה על מה שקורה ביישובים ובעוטף, ובאזור ארבע בצהריים כבר היינו בכיוון צפון במטרה להגיע כמה שיותר מהר לצפון.

האזינו לריאיון המלא עם מנשה זלקה ב-103FM

"צריך להבין שהתחושה שהייתה שאנחנו מגיעים לשם ועוד שנייה בצפון נפתחת מלחמה ונכנסים ליישובי הצפון", המשיך זלקה, "חשבנו שאנחנו הולכים לשם. לא יודע מה היה קורה אם הם היו מתכננים ביחד את המתקפה הזו, למזלנו משמיים זה לא קרה".

עוד אמר על שירות המילואים שלו: "אחרי מה שחווינו ב-7 באוקטובר, כולנו צריכים לעשות חשבון נפש עמוק וגדול. היום לצערנו פורסם שנפל לוחם צה"ל בן 43, אנחנו נמשיך לשרת ולתת כל עוד הגב סוחב והברכיים סוחבות, כמה שצריך.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
מנשה זלקה קפטן הפועל חדרה עם חולצה לזכר קורבנות 7 באוקטובר. קובי אליהו
קפטן ולוחם. מנשה זלקה/קובי אליהו

"אחי החרדי שירת בסיירת דובדבן. אני אוהב את החברה החרדית ואת מסורת ישראל ואני חושב שכל אזרח בריא שהגיע לגיל 18 צריך ללכת ולתרום שלוש שנים למדינת ישראל. אני תמיד אומר שביד אחת מחזיקים את התנ"ך וביד השנייה את ה-M16, זו הזכות שלנו פה בארץ ישראל", אמר על גיוס בני הישיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully