וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס לקראת בשיקטאש: "רוצים לנקום בהם ספורטיבית"

7.10.2024 / 18:59

הפועל תל אביב מקווה לרשום ניצחון שני ברציפות באירופה כשתתארח בבלגרד אצל הקבוצה הטורקית שהדיחה אותה בעונה שעברה ברבע גמר היורוקאפ (21:00). המאמן ימשיך לקצר את הרוטציה בדקות ההכרעה?

תיקתקנו, 7.10/ספורט1

העונה האירופית של הפועל תל אביב תימשך מחר (שלישי, 21:00) בבלגרד כשהאדומים יתארחו אצל בשיקטאש הטורקית במשחק שהועתק מאיסטנבול. כזכור, היורוליג הודיעה כי המשחק ישוחק בבלגרד, הטורקים התנגדו למהלך והודיעו שמבחינתם הם יעניקו את התנאים שהוא ישוחק באיסטנבול, אלא שביורוליג לא השתכנעו בכך וקבעו כי הוא ייערך בבירת סרביה.

שתי הקבוצות נפגשו בעונה שעברה שלוש פעמים. בשני המשחקים בשלב הבתים הייתה ידה של הפועל תל אביב על העליונה, אך ברבע גמר המפעל הצליחה בשיקטאש להלום באדומים ולסיים להם את חלום הזכייה ביורוקאפ. בשיקטאש נעצרה בחצי הגמר על ידי בורז' הצרפתית, שהפסידה לבסוף לפריז בסקטבול שמשחקת העונה במפעל הבכיר של אירופה.

שחקני הפועל תל אביב עומדים דקת דומיה בבלגרד

שבוע עבר מאז גברה הפועל תל אביב על וולבס הליטאית בבולגריה והאדומים חוזרים אל הפרקט אחרי שמשחק הליגה בינם לבין מכבי רמת גן נדחה. בהפועל אפשרו לזרים שהיו מעוניינים בכך להישאר באירופה ואחרי מספר ימים בישראל הקבוצה התאחדה בשבת בבירת סרביה, כשגם המאמן סטפנוס דדאס שנותר באירופה פוגש את השחקנים ומעביר את האימונים עד המשחק.

בהפועל רוצים להמשיך את המומנטום מהניצחון על וולבס, אבל יודעים שהיכולת שהוצגה לאורך רוב שלבי המשחק ככל הנראה לא תספיק הפעם והם יצטרכו לעשות את קפיצת המדרגה בכל הנוגע לאיכות המשחק. עם זאת, העובדה שלקבוצה לא היה משחק באמצע השבוע לנסות ולתרגל חלק מהדברים שעבדו פחות טוב במשחק הקודם. אחרי המשחק הקרוב צפויים זרים נוספים לשוב לישראל, מלבד פטריק בוורלי וג'ו רגלנד שעשו זאת בפעם שעברה, מאחר שהפועל פוגשת בראשון את הפועל ירושלים בארנה.

בינתיים אחת השאלות שעולות מהמשחק הקודם של האדומים באירופה היא האם דדאס יבחר להמשיך לשחק עם שתי חמישיות ולהחליף ביניהן כפי שהפתיע נגד הליטאים, או שימשיך לקצר את הרוטציה כפי שעשה במשחק הקודם ולשחק עם שבעה שחקנים בפועל וללא חלק מהשחקנים המובילים של הקבוצה.

לקראת המפגש אמר דדאס: "מצפה לנו משחק קשה מול אחת הקבוצות הטובות במפעל, עם אותם שחקנים וצוות אימון שהיו להם בשנה שעברה. הם הדיחו אותנו בשנה שעברה ואנחנו רוצים לנקום בהם ספורטיבית. יהיו עליות ומורדות במהלך המשחק, אבל אנחנו חייבים להראות אופי ולהשיג את הניצחון הזה".

תומר גינת הוסיף: "למדנו בשנה שעברה שכל משחק קובע וגם המשחק נגד בשיקטאש מאוד חשוב בשבילנו. אנחנו מגיעים עם ביטחון אחרי הניצחון הראשון שלנו בשבוע שעבר, אך נשחק מחר עם רגשות מעורבים סביב מה שעדיין קורה בישראל, שנה אחרי האסון שעבר עלינו בשבעה באוקטובר. נעשה את מה שאנחנו יכולים כדי להביא את הניצחון ולשמח את האוהדים ואת הקהילה שלנו בתקופה המורכבת הזאת".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ושחקני הקבוצה, בריאן אנגולה, תומר גינת, יונתן רבינוביץ'. דני מרון
"רוצים לנקום בהם ספורטיבית"/דני מרון

מנגד, בשיקטאש של דושאן אלימפייביץ שוב בנתה קבוצה עם מטרה ברורה להתחרות בשלבים המתקדמים של היורוקאפ והליגה הטורקית, אבל פתיחת העונה שלה צולעת. אחרי ניצחון על בודוצ'נוסט במחזור הפתיחה הובסה בשיקטאש בשבוע שעבר על ידי בחצ'שהיר בדרבי הטורקי ביורוקאפ ובסוף השבוע הפסידה גם במחזור הפתיחה של הליגה המקומית לטופאש בורסה.

הגארדים שמובילים את הקבוצה הם ג'ונה מתיוז, קייל אלמן ודרק נידהאם, ששיחקו נגד הפועל תל אביב גם בעונה שעברה. הפורוורד קלאן מרטין הצטרף מקרשיאקה ובינתיים מרשים אצל המאמן הסרבי הצעיר ובקו הקדמי הצטרפו שני שחקנים מנוסים במפעלים האירופיים, קונור מורגן ועמנואל טרי, ששיחק בין היתר גם בהפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully