וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני הולך לשבור לך את השיניים ולהוציא אותן אחת-אחת"

הדרבי של סביליה הפך את יציע הכבוד ברמון סאנצ'ס פיחואן לזירת התגוששות. הנשיא לשעבר כיכב, גם חואקין קפארוס נקלע לקלחת

תקציר ה-3:3 הדרמטי של איינטרכט פרנקפורט מול באיירן מינכן/ספורט1

הדרבי של סביליה, יש שיגידו הדרבי הכי חם בספרד, הסתיים אתמול (ראשון) עם ניצחון 0:1 של סביליה על בטיס וכמעט כמו תמיד - גם עם כמה תקריות.

בראש הכותרות עמד הסכסוך של משפחת דל נידו. חוסה מריה דל נידו בנאבנטה עמד בראש המועדון במשך שנים ארוכות, אבל הורשע בעבירות שחיתות, ריצה עונש מאסר ומאז נדחק הצידה על ידי בנו, חוסה מריה דל נידו קראסקו וכמה משותפיו.

הסאגה המשפחתית משפיעה על המועדון והצדדים מנהלים קרב משפטי. אתמול דה נידו האב פגש את אחד מעורכי הדין שמייצגים את בנו ואיים עליו בצעקות ביציע הכבוד: "אני הולך לשבור לך את השיניים ולהוציא אותן אחת-אחת".

לטענת הנוכחים, אחרי המשחק, דל נידו ראה את עורך הדין השני של בנו, חוסה מריה סולאנו שקיבל מקום בדירקטוריון של המועדון על חשבון חבר בגווארדיה הישנה. סולאנו מזוהה דווקא כאוהד בטיס ודל נידו צרח עליו אחרי השריקה האחרונה: "זה בשבילך! זה בשבילך!".

נשיא סביליה, חוסה מריה דל נידו קראסקו. Angel Martinez, GettyImages
דל נידו הבן/GettyImages, Angel Martinez

הבלגן ביציע הכבוד לא נגמר שם. אחד האורחים במשחק היה חואקין קפארוס, שאימן את סביליה בכמה קדנציות וחגג בסיום בצעקות: "עוד שנה בלי הפסד, עוד שנה בלי הפסד". נשיא בטיס, אנחל הארו, היה בקרבת מקום, שמע את הדברים והתעמת עם קפארוס.

סביליה חווה עוד עונה לא פשוטה, אבל אתמול היא שמרה על המאזן המצוין שלה נגד הירוקים-לבנים. בטיס לא ניצחה ב-12 משחקי הדרבי האחרונים בליגה והפעם האחרונה שחזרה עם 3 נקודות מרמון סאנצ'ס פיחואן הייתה בינואר 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully