וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לחשוב שכל צעיף מייצג אוהד, זה פשוט מצמרר"

7.10.2024 / 13:32

מאמן מכבי חיפה בטקס השנה ל-7 באוקטובר: "זוכר שהייתי בסרביה וקמתי להלם מוחלט. הנאום לפני הצ'מפיונס עשה לאנשים טוב"

האימון של הפועל חדרה נפתח בדקת דומייה לזכר קורבנות ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל/הפועל חדרה

מכבי חיפה ערכה היום (שני) טקס מרגש לזכר אוהדי הקבוצה שנרצחו ונפלו ב-7 באוקטובר ובמלחמת חרבות ברזל.

המאמן ברק בכר, שלפני שנה אימן את הכוכב האדום בלגרד, סיפר: "זה מרגיש לי כאילו זה היה אתמול. אני זוכר שהייתי בסרביה וקמתי לבוקר של הלם מוחלט. לאט לאט התחלתי להבין כמו כולם את גודל האירוע. אני זוכר שבצהריים אפילו יצאנו לאימון... ואתה מרגיש שהזוי שבבלגרד הכל רגיל ולא באמת מעניין שם שאנשים בארץ נטבחים.

"במועדון שאלו כל הזמן 'איך אתה', אבל אתה באמת לא מרגיש את זה שם. כמה חודשים אחרי אמנם פוטרתי, אבל אני חושב שזה היה חשוב לחזור ולהיות פה עם המדינה ועם המשפחה בתקופה כזאת ובזמן מלחמה. לא אגיד שכיף - כי לא כיף פה - אבל חשוב להיות חלק מהדבר הזה ולהיות קרוב לקהילה ולאוהדים, לראות את מה שהמועדון הזה עושה עבורם".

מכבי חיפה הציגה היום קיר של צעיפים, שכל אחד מהם נושא את שמו של אדם שנרצח או נפל. בכר אמר: "לחשוב שכל צעיף זה אוהד שהיה פה ביציע ורק חיכה לראות את הקבוצה ולעודד - זה פשוט צמרמורות. לשמוע את המשפחות ואת האמהות מדברות על הבנים שלהן, איך הם חיכו למשחקים, זה נותן לנו קצת פרופורציות".

מכבי חיפה זוכרת את הנרצחים והנופלים ב-7 באוקטובר. שלמה וייס
מכבי חיפה זוכרת את הנרצחים והנופלים ב-7 באוקטובר/שלמה וייס

בכר המשיך: "אני מכיר אישית חלק מהאנשים שנפלו ואני מכיר את הסיפורים שלהם. יש סיפורים שפשוט לא נתפס כמה אנשים הם גיבורים. חלק מהם הלכו לתוך זה וחלק בעל כורחם בגלל הסיטואציה. כל אחד והסיפור שלו. אנשים פה במועדון מכירים את הסיפורים באופן אישי וזה מאוד קשה, אבל מצד שני אנחנו באמת רוצים לנסות להנציח כמה שיותר כי אני יודע כמה טוב זה עושה לכל המשפחות. לראות את התגובות שלהן זה טיפה מחמם את הלב בתקופה כזו קשה".

על הנאום שלו לפני משחק בליגת אלופות שתפס כותרות בעולם אמר בכר: "כשאתה נמצא בחו"ל אתה פחות מרגיש את זה וכשתכננתי לדבר במסיבת העיתונאים חשבתי שזה יעשה קצת טוב לאנשים. לא חשבתי שזה יגיע לממדים כאלה ורק אחרי זה הבנתי כמה אנשים בארץ היו צמאים לחיזוק הזה. פתאום אתה הופך לסוג של שגריר, אז אני שמח שיצא לי להיות שם ולהגיד את הדברים במעמד הזה. אני לא יודע אם זה עזר שם כי אירופה מאוד אנטישמית לצערי, אבל זה חיזק פה לא מעט אנשים וזה המעט שבאמת יכולתי לעשות".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מכבי חיפה זוכרת את הנרצחים והנופלים ב-7 באוקטובר. שלמה וייס
מכבי חיפה זוכרת את הנרצחים והנופלים ב-7 באוקטובר/שלמה וייס

המנהל הספורטיבי, גל אלברמן, אמר: "מאז השביעי באוקטובר, לצד העשייה הספורטיבית שלנו לאורך כל התקופה הזאת, מה שחיזק אותנו זה להיות ככל הניתן למען הקהילה שלנו. אני חושב שהקיר הזה היום והחלל הזה בעצם די מרכז לתוכו את מה שעברנו בשנה האחרונה. זה בהחלט בוקר עצוב שנמשך ואנחנו כולנו תקווה שממנו כמועדון כקהילה וכעם נצמח לתקומה כפי שידענו לעשות בעבר במקרים נוראים שכאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully