וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים מרוצים מהתערבויות ה-VAR בנתניה וטרנר

7.10.2024 / 11:30

אחרי שבת סוערת, משחקי יום ראשון עברו בהצלחה מרובה מבחינת האיגוד, שהצדיק את ביטול השער של נתניה ואת ההימנעות מצהוב שני ללמקין

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

אחרי שבת מורכבת עם לא מעט טעויות ותלונות על שופטים, שני המשחקים אמש (ראשון) בליגת העל שנעלו את המחזור השישי, עברו מבחינת איגוד השופטים בהצלחה מרובה, והרבה בגלל התערבויות VAR נכונות.

בטרנר, צדק מבחינת איגוד השופטים שופט ה-VAR זיו אדלר כשהמליץ כבר בדקות הראשונות על הרחקתו של סמבה דיאלו מהפועל ירושלים, ובהמשך המליץ לבטל פנדל לזכות הפועל ירושלים. בשני המקרים, קיבל השופט יואב מזרחי את ההמלצות של אדלר וצדק - כך שמבחינת איגוד השופטים המשחק עבר בצורה טובה, כולל הצהוב השני לסדריק דון מהפועל ירושלים שנותרה בתשעה שחקנים.

במשחק בין מכבי תל אביב למכבי נתניה, אירע אירוע תקדימי ויוצא דופן שלא היה כמוהו בליגת העל מאז החלו להשתמש במערכת ה-VAR. מעולם לא קרה ששופט VAR המליץ לבטל שער לקבוצה אחת בטענה לפנדל מהצד השני, מה שקרה אמש כשדניאל בר נתן המליץ זאת לשופט המרכזי גל לייבוביץ'.

מדובר במקרה מיוחד, אבל לפי איגוד השופטים הצוות פעל בצורה נכונה וצודקת. העבירה על אושר דוידה אומנם הייתה מחוץ לשדה המשחק, אך מכיוון שהכדור עדיין היה בתחומי המגרש, העבירה נחשבת ומזכים את השחקן עליו נעברה עבירה בפנדל, מכיוון שהייתה בסמוך לתיבת ה-16.

מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול. ברני ארדוב
טענות לא מוצדקות? מרקו בלבול/ברני ארדוב

אם הכדור היה מחוץ לתחומי המגרש, לא היה מקום לפנדל. מאחר שלייבוביץ' לא זיהה שהכדור בחוץ, הפסיקה של בר נתן הייתה נכונה ולייבוביץ' קיבל אותה.

לגבי התלונות של מכבי נתניה על כך שסתיו למקין לא קיבל צהוב שני על עבירה שביצע, התמיכה באיגוד השופטים היא לכך שלא היה מקום לצהוב שני לשחקן מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully