וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הגל: הישג שיא לרוכב אופני ההרים תומר זלצמן

סיים במקום ה-20 בתחרות בסבב גביע העולם שהתקיימה בקנדה, בה השתתפו 80 רוכבים: "דרך מצוינת לסיים את העונה"

תומר זלצמן. Armin.m.Kustenbruck,
תומר זלצמן/Armin.m.Kustenbruck

תומר זלצמן (25) רוכב אופני ההרים האולימפי קבע הלילה (בין ראשון לשני) את הישג השיא שלו ושל רוכב אופני הרים ישראלי, במסגרת תחרויות גביע העולם כשסיים במקום ה-20 בתחרות שהתקיימה בקנדה, בה השתתפו 80 רוכבים.

את ההישג הישראלי הטוב ביותר הקודם קבע שלומי חיימי האולימפי (ריו 2016, טוקיו 2020) בשנת 2013 כשסיים באותה תחרות בקנדה במקום ה-21.

זלצמן שסיים במקום ה-29 במשחקים האולימפיים פריז 2024, התמקם בתום ההקפה הראשונה בתחרות בין 40 הרוכבים הראשונים. בהמשך הגביר את הקצב והצליח לקבוע את הזמנים המהירים ביותר שלו על המסלול ובהקפה האחרונה בקצב גבוה עוד יותר הצליח לסיים את התחרות במקום
ה-20 בפער של 4 דקות מהמנצח אלוף העולם אלן האטרלי מדרום אפריקה שזכה במדליית הארד במשחקים האולימפיים בפריז.

תומר זלצמן סיים בכך את עונת תחרויות גביעי העולם עם שש תחרויות. הוא החמיץ שתי תחרויות בגלל פציעה ביד כחודש וחצי לפני המשחקים האולימפיים.

"אני בהחלט מרוצה מההופעה שלי בתחרות. עדיין לא החלמתי לגמרי מהפציעה ולמרות זאת עשיתי כל מה שיכולתי כדי להשיג את המקסימום בתחרות האחרונה של העונה בסבב. ההישג הזה הוא דרך מצויינת לסיים את עונת תחרויות גביע העולם עם התקדמות לכיוון המקומות וההישגים אליהם אני מכוון" אמר זלצמן, החוזר לישראל לשבוע ימים וממשיך מיד לשתי תחרויות בינלאומיות ביוון, שינעלו את עונת התחרויות שמטרתן, שיפור הדירוג העולמי שלו (מדורג נכון להיום במקום ה-44).

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully