וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון וברוני שיתפו פעולה לראשונה, רק אחד השאיר רושם חיובי

היסטוריה ב-NBA: אב ובנו שיחקו יחד לראשונה, אבל ברוני סיים ללא נקודות בהפסד 118:114 של הלייקרס לפיניקס. בכורה לטאונס בניקס

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

אחד הסיפורים הגדולים של עונת ה-NBA בפתח יהיה ללא ספק שיתוף הפעולה ההיסטורי בין לברון ג'יימס לבנו ברוני במדי הלייקרס. הלילה (בין ראשון לשני) עלו השניים לראשונה יחד לפרקט, במשחק קדם העונה בו פיניקס גברה 114:118 על הצהובים-סגולים.

באופן סמלי, את המשחק הרשמי הראשון אי פעם של אב ובנו באותה קבוצה ב-NBA, ערך ברוני בדיוק ביום הולדתו ה-20 - אבל גם הפעם הוא לא הצליח להרשים יותר מדי. הוא נכנס ברבע השני לדקות ראשונות לצד אביו, וסיים את המשחק לא נקודות ועם שני ריבאונדים ב-13 דקות, כשהוא זורק רק פעם אחת לסל. לברון, מצידו, רשם הופעת בכורה בקדם העונה וסיים עם 19 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-16 דקות בלבד.

הסאנס השיגו את הניצחון למרות הופעת פושרת של קווין דוראנט שקלע 6 נקודות ב-3 מ-10 בלבד מהשדה ב-14 דקות. ג'וש אוקוגי הוביל עם 15, בעוד דווין בוקר שגם כן שיחק 14 דקות בלבד, קלע 12.

ברוני ג'יימס לצד לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. מתוך האתר הרשמי של הלייקרס, אתר רשמי
רגע היסטורי. לברון וברוני/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

במשחק נוסף הלילה, הניקס ניצחו 109:111 את שארלוט בהופעת הבכורה של קארל אנתוני טאונס בקבוצה. שחקן הפנים החדש סיים עם 10 נקודות (2 מ-7 מהשדה) לצד 4 ריבאונדים ב-15 דקות. ג'יילן ברונסון סיים עם 12 ו-3 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully