וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה זועמת על "הפנדלים ההזויים", אך מודה: "יש בעיה מנטלית"

בקבוצה לקחו קשה את ההפסד למכבי ת"א, ולצד הטענות ללייבוביץ' לוקחים אחריות: "עוד עונה הולכת לפח". בינתיים: מעמדו של בלבול יציב

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

עכשיו כבר אפשר לומר: מכבי נתניה במשבר רציני. הקבוצה נוצחה אמש (ראשון) 2:1 על ידי האלופה מכבי תל אביב ורשמה הפסד חמישי בשישה משחקים מאז נפתחה הליגה. היהלומים קיוו לחזור למסלול הניצחונות ובשעות הבוקר והצהריים שאבו עידוד מהעובדה שאושרה הכנסת קהל למשחק, אך נחלו מפלה נוספת. כ-1,500 אוהדים בצהוב-שחור הגיעו לתמוך בקבוצה אך נותרו כועסים ועצבניים, אחרי שראו את נתניה סופגת שער מפנדל של אלעד מדמון בדקה ה-90 שהכריע את ההתמודדות לטובת האלופה.

בנתניה באו בסיום בטענות קשות לצוות השיפוט ובראשו שופט המשחק גל לייבוביץ' שפסק - כך אומרים בנתניה - על שני פנדלים הזויים, כאשר הפנדל הראשון מבחינת אנשי הקבוצה, "לא היה ולא נברא".

נכון לעכשיו על פי הקולות שיוצאים מהמועדון, אין כוונה לבצע זעזוע בעמדת המאמן ומסתמן שמרקו בלבול יעמוד על הקווים גם במשחק הבא נגד הפועל חדרה, שיערך אחרי פגרת הנבחרת. בנתניה מאוכזבים מאוד מפתיחת העונה של הקבוצה, הן מהיכולת והן מקצב צבירת הנקודות. לא מן הנמנע שאם נתניה לא תצבור כמות נקודות משמעותיות בשני המשחקים הקרובים נגד הפועל חדרה והפועל חיפה, עשויים להיות שינויים.

מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול. ברני ארדוב
לצד היכולת, גם האופי לא קיים. מרקו בלבול/ברני ארדוב

"יש לנו בעיה מנטלית קשה", אמרו במועדון בסיום המשחק. "כמה מתנות אפשר לחלק ליריבות שלנו? כמה פעמים נמשיך לספוג בדקות האחרונות? שלוש נקודות אחרי שישה משחקים, זה אומר שנכון לעכשיו עוד עונה הולכת לפח".

בסיום המשחק הייתה אווירה קשה מאוד בחדר ההלבשה, כאשר התסכול והכאב ניכרו על פני השחקנים שייצאו אט אט מהאיצטדיון. חלק מהאוהדים שנראו עצבניים ומתוסכלים עם שריקת הסיום, שרו לעבר השחקנים: "תורידו את החולצות, אין לכם כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully