וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד מדמון: "הייתי נעול להביא ניצחון למכבי תל אביב"

7.10.2024 / 6:15

אחרי שהעניק למכבי תל אביב ניצחון עם שער סמלי באיצטדיון בו כיכב בעונה שעברה, אלעד מדמון מתמוגג: "השחקנים אמרו 'זה שלך', וגם המאמן נתן המון ביטחון". הפנדל? "יודעים שאני קר רוח"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

זה היה הערב של אלעד מדמון. על הדשא באיצטדיון בנתניה, היכן שכיכב במדי הפועל חדרה וסלל את דרכו למכבי תל אביב, הוא נכנס לדקות מצויינות מהספסל וידע גם לנצח עם פנדל אדיר לחיבורים. "הייתי נעול להביא ניצחון למועדון הזה. זה מה שישב לי בראש כשנכנסתי", אמר אמש (ראשון) שעה קלה לאחר המשחק. "הרבה שחקנים אמרו לי 'מדמון, זה שלך', וגם המאמן נתן לי המון ביטחון. אני שמח שהוכחתי לו".

מדמון הוסיף: "מכבי תל אביב מאוד מאמינה בי. היא יודעת שאני מסוגל לזה. פירגנו לי ונתנו לי לבעוט את הפנדל כי יודעים שאני קר רוח".

על הדרך שעשה, אמר מדמון: "בכדורגל אתה צריך לחיות עם אמונה שתעשה את זה. הייתי בהפועל חדרה. עכשיו במכבי תל אביב. עשיתי דרך ואני מאוד מאמין בעצמי".

שחקן מכבי תל אביב אלעד מדמון מחליף את ערן זהבי. ברני ארדוב
רגע מפתח במשחק. מדמון נכנס במקום ערן זהבי/ברני ארדוב

מדמון הוסיף: "זה היה משחק מאוד חשוב ודיברתי יום לפני באימון על זה שאנחנו צריכים לשבור את הרצף הלא טוב בו היינו. כנראה שזה חילחל גם אלי ואני שמח שהכניסה שלי עשתה שינוי".

לקראת המחזור הבא והמשחק מול מכבי חיפה אחרי הפגרה, אמר מדמון: "אנחנו נבוא למשחק הבא יותר חזקים".

על העומסים עם אירופה, אמר החלוץ: "יש קושי ויש עומס אבל אנחנו נתמודד איתו. נבוא לכל משחק כדי להיות יותר טובים מהיריב. אני נהנה מאוד עד עכשיו במועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully