וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להתחלה חדשה: יובנטוס צפויה לשחרר את פוגבה

לפי פבריציו רומאנו, שני הצדדים יחליטו יחדיו להתיר את חוזהו המנופח של הצרפתי, שישוב למגרשים במרץ 2025. יעבור ל-MLS או לסעודיה?

תקציר: יובנטוס - קליארי 1:1/ספורט1

בסוף השבוע שעבר הומתק עונשו של פול פוגבה, שיוכל למגרשים החל ממרץ 2025 - אך עושה רושם שזה לא יקרה במדי קבוצתו הנוכחית יובנטוס.

לפי פבריציו רומאנו, הקשר והגברת הזקנה צפויה להגיע לסיכום על התרת חוזהו, מה שיאפשר לו להתחיל מחדש ולמצוא אופציה טובה יותר בניסיון להחיות את הקריירה. באירופה כבר החל מחול שמועות על היעד הבא שלו, ולפי הערכות הוא עשוי להיות סעודיה או ה-MLS.

על פי דיווחים, פוגבה בן ה-31 הרוויח בתקופת ההשעיה כ-2,000 יורו בחודש, אולם החל ממרץ הוא אמור להשתכר בכפוף לחוזהו הישן - כלומר, כ-8 מיליון יורו לעונה עד קיץ 2026.

פול פוגבה יובנטוס. GettyImages
רוצה לפתוח דף חלק במקום אחר. פוגבה/GettyImages

כזכור, פוגבה הורחק ממגרשי הכדורגל לארבע שנים אחרי שבבדיקת חומרים אסורים בתום המשחק הראשון של העונה שעברה, בדמו נמצאה כמות טסטוסטרון גבוהה מן המותר. בבית הדין לערעורי ספורט הצליח להוכיח כי העבירה נעשתה באופן לא מכוון, תוך שהוא מסייע לחקירה להגיע לחקר האמת, ועל כן עונשו הומתק.

"סוף סוף הסיוט שלי נגמר", כתב השחקן השבוע ברשתות החברתיות. "בעקבות החלטת בית הדין הגבוה לערעורי ספורט, אני כבר מצפה ליום שבו אוכל שוב להגשים את החלומות שלי. תמיד הצהרתי שלא הפרתי במודע את התקנות נגד סימום, נטלתי חומר שקיבלתי מהרופא שלי ושלא משפיע על ביצועיי. פעלתי ביושר ואני רוצה להודות ל-CAS שהקשיבו להסברים שלי. זו הייתה תקופה מאוד קשה בחיי, כי כל מה שעבדתי עבורו כל כך קשה נעצר. אני מודה לכם על כל התמיכה והאהבה ולא יכול כבר לחכות לחזור לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully