וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטניסאית על ההתעללות מאביה: "לא היה סנטימטר על גופי שלא נחבל"

לקראת עליית הסרט אודותיה, ילנה דוקיץ' נזכרה ביחס האלים שספגה מאביה המתעלל: "אחרי כל הפסד ידעתי מה מצפה לי. הייתי מרוסקת מבפנים"

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

טניסאית העבר ילנה דוקיץ' כבר התבטאה בעבר בנוגע להתעללות שחוותה מאביה ומאמנה, דאמיר דוקיץ', אבל בעוד חודש בדיוק הסיפור שלה יובא בפרטי פרטים בסרט דוקומנטרי. בטריילר לסרט, דוקיץ' סיפרה עוד על הזוועות שעברה כבר בתחילת הקריירה.

"בגיל 16 שיחקתי נגד המדורגת 1 בעולם מרטינה הינגינס, וידעתי שאם אפסיד, ההשלכות יהיו קטסטרופליות", שחזרה בזמן צפייה בקטעים ממשחקיה. "יום אחד, אחרי הפסד, ידעתי מה יקרה. התחלתי להרגיש באמת מרוסקת מבפנים, לא היה סנטימטר אחד על העור שלי שלא היה חבול".

סרט הדוקו אודות דוקיץ' הוא למעשה עיבוד של האוטוביוגרפיה שפרסמה ב-2017, שם חשפה כיצד אביה התעמר בה פיזית ונפשית. ב-2022 אף גילתה בפוסט באינסטגרם כי זמן קצר לפני כן היא שקלה לשים קץ לחייה בקפיצה ממרפסת בקומה ה-26.

"כבר בגיל 17, בגלל המעשים שלו, הפכתי לאדם הכי שנוא", הוסיפה לספר דוקיץ' בטריילר על רקע משחק שלה מול לינדזי דבנפורט, במהלכו ספגה שריקות בוז מהקהל.

ילנה דוקיץ' ואביה. מתוך הסרט הדוקומנטרי על חייה, “Unbreakable”, צילום מסך
ילנה דוקיץ' ואביה/צילום מסך, מתוך הסרט הדוקומנטרי על חייה, “Unbreakable”

צפו בטריילר לסרט המדובר

הטניסאית האוסטרלית, ילנה דוקיץ'. Mark Kolbe, GettyImages
הטניסאית האוסטרלית, ילנה דוקיץ'/GettyImages, Mark Kolbe
דאמיר דוקיץ', אבי הטניסאית ילנה. MARTYN HAYHOW/AFP, GettyImages
יחס נוראי. דאמיר דוקיץ'/GettyImages, MARTYN HAYHOW/AFP

בחודש דצמבר האחרון, טניסאית העבר שהיגרה עם משפחתה מסרביה לאוסטרליה בגיל 11 אמרה בריאיון שהיא לא בקשר עם אביה כבר עשור: "אני ישנה טוב בלילה, הייתה לי תקווה שהוא ישתנה, אבל זה לא יתאפשר ובשלב מסוים הייתי צריכה לשחרר את זה ולומר 'זה רעיל מדי עבורי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully