וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד בין מכבי רמת גן לאליצור נתניה: מושקוביץ תמורת פולג

6.10.2024 / 18:56

הגארד לא הצליח להשתלב בקבוצה של ברנר: "מבחינתו זו החלטה נכונה, שחרור שכואב לי מאוד", אמר יו"ר ר"ג, והוסיף על המצטרף: "כבר שלוש שנים מפלרטטים עמו"

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - סראגוסה 95:101/ספורט1

מכבי רמת גן הסכימה במהלך סוף השבוע לשחרר את איתי מושקוביץ (24, 1.92) בעסקת טרייד עם אליצור נתניה, שתעביר לרמת גן את עומר פולג (25, 1.84).

מושקוביץ הגיע לרמת גן מהפועל חיפה בחודש פברואר האחרון ושיחק בשורותיה ב- 17 משחקים, בהם קלע 10.5 נקודות בממוצע למשחק ב-22 דקות. העונה, במשחקי גביע ווינר ובמשחקי האימון שקיימה הקבוצה, הגארד לא הצליח להשתלב והצדדים החליטו להיפרד.

כאמור, נתניה מעבירה לרמת גן את פולג ששיחק בקבוצה מהשרון בעונה שעברה ונבחר לחמישיית העונה בליגה הלאומית, עם 15.6 נקודות ו- 4.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

עומר פולג אליצור נתניה. יעל אמסילי, מנהלת ליגה לאומית Winner, אתר רשמי
עומר פולג/אתר רשמי, יעל אמסילי, מנהלת ליגה לאומית Winner

יו"ר מכבי רמת גן חן שניידרמן אמר: "איתי בחור מדהים ושחקן נהדר. הוא אחד האנשים שעובדים הכי קשה שאפשר, אך לפעמים זה לא מתחבר. אני חושב שמבחינתו ההחלטה לעבור לנתניה ולהוביל את הקבוצה היא נכונה. מבחינה אישית, זהו שחרור שכואב לי מאוד ואני מאחל לאיתי את הכי טוב שבעולם ושיצליח בגדול" .

על פולג אמר שניידרמן: "עומר שחקן מאוד מוכשר, עם יכולות התקפיות מרשימות. אנחנו כבר שלוש שנים מפלרטטים עמו ועד היום זה לא קרה. אני בטוח שעומר יבוא לטרוף את הפרקט ומאמין שהוא יפתיע את כולם. עומר, ברוך בואך לרמת גן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully