וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סמל החטופים על הגב: עודד קוגוט זכה במקצה הסיום של טור קרואטיה

אלוף ישראל רשם ניצחון מקצועני ראשון בקריירה ו-150 בהיסטוריה של ישראל פרמייר טק במקצה השישי והאחרון של טור קרואטיה, והקדיש את המירוץ ל-11 הרוכבים שנרצחו ב-7 באוקטובר ולחטופים: "חשוב שנפלה לי הזדמנות להציג לחטופים את הסרט הצהוב"

עודד קוגוט לאחר הניצחון בטור קרואטיה/יחצ

אלוף ישראל עודד קוגוט השיג היום בזאגרב בירת קרואטיה את הנצחון עליו חלם בעיתוי, ברגע ובנסיבות שלא יכלו להיות סמליות יותר, עוצמתיות יותר: ניצחון בחולצת אלוף ישראל - ממש שעות אחדות לפני שמחוג שעון הזמן משלים 365 יום מאחד הימים הקשים בתולדות המדינה.

"להשיג את הנצחון ב-6 באוקטובר, שנה בדיוק אחרי השבת השחורה - ולעשות זאת בחולצת אלוף ישראל כאשר על הגב שלי אני נושא את הסרט הצהוב של החטופים - אני לא חושב שאפשר לחוות רגע מרגש ועצמתי מזה בחיים . וזה אכן היה כזה", אמר החיפאי בן ה 23, הרוכב של הקבוצה המקצוענית "ישראל פרמייר טק".

הספורט תפס בסיפור הזה מעמד משני, למרות שמכל הבחינות היתה זו תצוגה מופתית של ספורטאי, שהשיג את ציון הדרך החשוב ביותר בקריירה הצעירה שלו, בעונה הראשונה שלו כמקצוען. המאיץ הישראלי סיפק הופעה מושלמת כאשר נצמד לגלגל של אלכסנדר כריסטוף, רוכב נורבגי בעל שם עולמי שהיה המועמד הטבעי לנצחון. חברי קבוצתו משכו את קריסטוף לעבר קו הסיום אבל הצעיר הישראלי התנהל בקור רוח מדהים, "יושב" על הגלגל של הנורבגי, ואז פותח מבערים ופשוט טס לעבר קו הסיום כשהוא עוקף את יריבו במומנטום אדיר - ומרים את ידיו לאוויר .

נצחון מקצועני ראשון בקריירה ואם לא די בסמליות - הניצחון ה 150 של הקבוצה הישראלית מאז שהחלה להתחרות ב-2015.

עודד קוגוט. יחצ,
קוגוט אחרי הניצחון/יחצ

מאחורי הקלעים התנהל כאן סיפור שכולו מוטיבציה שאינה שאובה רק מעולם הספורט. זה היה סיפור של רצון אז להשיג זאת דוקא היום. אתמול קוגוט החמיץ את הנצחון בסנטימטרים בשלב החמישי של הטור נגד אותו יריב, והבוקר הוא הבטיח לעצמו שלא יפספס את ההזדמנות הפעם. "הנצחון הזה קרוב מאי פעם", אמר.

בשבת ארגנה קבוצתו רכיבת וטקס זכרון ל 11 רוכבי האופניים שנרצחו ברובם על כביש 232 בשעות הראשונות של השבת השחורה. מאות רוכבים הגיעו לעשות את אותה הדרך, על כביש התופת, וקוגוט שהתחרה בקרואטיה ולא יכול היה להגיע - הבטיח שיעשה הכל כדי להשיג נצחון גם עבורם. הוא עמד בהבטחה.

אבידע בכר, הרוכב מבארי שאיבד את אשתו ובנו ואת רגלו הימנית בידי רוצחי החמאס באותו בוקר - ואתמול הוביל את רכיבת הזכרון - היה נרגש עד דמעות מהנצחון של קוגוט: " אנחנו ממשיכים קדימה. זה המסר שלי , ואני כל כך מאושר ונרגש שעודד נשא את המסר הזה הערב". קוגוט ביקש להוסיף: "יותר מכל חשוב לי שנפלה לידי ההזדמנות להציג לעולם את הסרט הצהוב ואת הצורך לשחרר את כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

מחר ב-6:29: ג-1,000 ישראלים ירכבו לצד משפחות שכולות

מחר ב-6:29 אחים לנשק יובילו מסע אופניים בו כאלף ישראלים ירכבו לצד משפחות שכולות, משפחות חטופים וספורטאים אולימפיים ממגרש המכוניות השרופות בתקומה לאתר הנובה. כאלף ישראלים יצאו ברכיבה מחר בבוקר בשעה 6:29 ממגרש המכוניות השרופות הצמוד לישוב תקומה, כשיעדם אתר הנובה סמוך לרעים, שם יקיימו טקס לזכר הנופלים ולמען השבת החטופים.

הרוכבים, שיצאו למסע בהובלת אחים לנשק, יהיו מלווים במשפחות שכולות, משפחות חטופים, תושבי האיזור, ספורטאים אולימפיים ופאראלימפיים ונציגי הוועד האולימפי בראשות יעל ארד, יפתחו את בוקר השבעה באוקטובר במיקום הסימבולי כאות הזדהות עם המשפחות השכולות ומשפחות החטופים שחוו את הקשה מכל.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully