וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים את פנרבחצ'ה במרוץ? מכבי ת"א מנסה לצרף את סייבן לי

6.10.2024 / 14:55

הטורקים סימנו את הגארד כמחליף לווילבקין שנפצע, אך הצהובים עקבו אחריו עוד מהקיץ ויעשו מאמץ אחרים להגיע לסיכום עם מאניסה

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

כניסתה של פנרבחצ'ה למרוץ אחרי צירופו של סייבן לי הביאה את מכבי תל אביב להחלטה לעשות מאמץ אחרון להחתים את הגארד (25, 1.88). הצהובים עקבו אחר לי עוד לפני ההתפוצצות שלו השבוע בליגת האלופות של פיב"א, כאשר קלע 36 נקודות לזכות מאניסה שבמדיה פתח את העונה הנוכחית, בניצחון החוץ על מורסיה.

האמריקאי היה ברשימות של האלופה הישראלית כבר במהלך הקיץ. מכבי תל אביב הייתה בתמונה עד לפני כמה ימים, אבל לא הצליחה לסגור את הפער לסכום שדורשת מאניסה: 300 אלף דולר תמורת שחרורו של לי ועוד סכום זהה עבור שכרו עד תום העונה.

פנרבחצ'ה סימנה את לי בעקבות הפציעה של סקוטי ווילבקין, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו ביום שישי האחרון, וגמר את העונה. הטורקים פעלו במהירות להחתמתו ואתמול אף דווח כי הוא מתקרב לסיכום, אולם עסקה כזו עדיין לא נסגרה, וכאמור מכבי תל אביב תנסה להיות זו שתצרף את הגארד בסופו של דבר.

סייבן לי, פיניקס סאנס. Christian Petersen, GettyImages
על הכוונת של פנרבחצ'ה ומכבי ת"א. סייבן לי/GettyImages, Christian Petersen

לי נבחר במקום ה-38 בדראפט 2020 אחרי שלוש עונות מוצלחות באוניברסיטת ונדרבילט. בסך הכל הוא ערך 134 הופעות ב-NBA, בדטרויט, פילדלפיה ופיניקס. בעונות האחרונות הגארד שיחק גם בליגת הפיתוח ושם העמיד מספרים נאים. מאניסה היא קבוצתו הראשונה מחוץ לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully