וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

99 שקלים לשלושה אימונים: הסטודיו לפילאטיס שמציע מבצע היכרות

סטודיו PEACH לפילאטיס מכשירים ואימונים פונקציונאליים במרכז רמת גן, יוצא עם מבצע לחגים: 99 שקל לשלושה אימוני היכרות

סטודיו PEACH המפעל לחיטוב ישבנים. אלכס מש,
סטודיו PEACH המפעל לחיטוב ישבנים/אלכס מש

סטודיו PEACH לפילאטיס מכשירים ואימונים פונקציונאליים, הממוקם בלב רמת גן, יוצא במבצע מיוחד לכבוד החגים: 3 אימוני היכרות ב-99 שקלים בלבד. המבצע בתוקף עד 31.12.2024.

סטודיו PEACH, שהוקם ברחוב זאב ז'בוטינסקי 128 ברמת גן בשנת 2017 על ידי ענבר חן, מציע אווירה אינטימית ואימונים לנשים בלבד. בין מגוון האימונים המוצעים תוכלו למצוא את אימון הדגל - "חיטוב בטן וישבן", פילאטיס מזרן ומכשירים, אימוני כוח, אימונים פונקציונאליים, יוגה, גמישות, ואימוני אירובי כמו HIIT, עיצוב דינאמי וזומבה. בנוסף, הסטודיו מציע אימון ייחודי לאימהות בחופשת לידה - "אימהות ותינוקות", בו התינוק משתלב כחלק מהאימון עצמו. האימונים מותאמים לכל רמה - ממתחילות ועד מתאמנות מנוסות, מתוך מטרה שכל אחת תמצא את המקום שלה ותתחבר לאורח חיים ספורטיבי.

צוות המאמנות של הסטודיו כולל עשרות מאמנות מקצועיות ומנוסות, כל אחת בתחומה. "לא פעם מגיעות אליי נשים שאומרות שהן לא אוהבות ספורט, ואני תמיד עונה להן - ההפך הוא הנכון! הרעיון הוא לשלב את הספורט באורח החיים שלך בצורה טבעית ונעימה. כשהאימונים מהנים, קל יותר להתמיד ולראות תוצאות. לכן, חשוב למצוא את החיבור וההנאה בספורט, כי שם טמון המפתח להצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • פילאטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully