וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיוט הערים 2024: שייטים מכל הארץ מתאגדים בהזדהות עם עוטף עזה

השיוט, שהחל בשנת 1939, מאורגן בשנים האחרונות על ידי קהילת שייטי כרמל בשיתוף עם מרינת הרצליה, מרינה אשקלון ומרינה שביט בחיפה. השנה ישתתפו כ-40 סירות מכל המרינות בארץ, כולל ספינות מפרש תחרותיות לצד משטים עממיים

שיוט ערים. מומו כהן,
שיוט ערים/מומו כהן

שיוט הערים, אחד האירועים המרכזיים והוותיקים ביותר בשייט התחרותי והעממי בישראל, יתקיים גם השנה לאורך חופי המדינה. השיוט, שהחל בשנת 1939, מאורגן בשנים האחרונות על ידי קהילת שייטי כרמל בשיתוף עם מרינת הרצליה, מרינה אשקלון ומרינה שביט בחיפה. השנה ישתתפו כ-40 סירות מכל המרינות בארץ, כולל ספינות מפרש תחרותיות לצד משטים עממיים.

יריב פישר, ראש עיריית הרצליה, התייחס לאירוע ואמר: "שיוט הערים הוא מסורת ארוכת שנים שאנו גאים לארח בהרצליה. השנה האירוע מקבל משמעות מיוחדת כשהוא עומד בסימן הזדהות עם תושבי עוטף עזה. זו הזדמנות נהדרת לחבר בין קהילות השייט מרחבי הארץ ולהביע תמיכה ביישובי הדרום."

ארז לזובר, מנכ"ל החברה לפיתוח תיירות הרצליה, הוסיף: "המרינה בהרצליה שמחה לקחת חלק באירוע חשוב זה. אנו רואים בשיוט הערים הזדמנות להדגיש את חשיבות הים והחופים בחיי התושבים ולקדם את ענף השייט. השנה, כשהאירוע מוקדש לזכר הנספים ב-7 באוקטובר, זו גם דרך להביע סולידריות לאומית."

המסלול השנה ייצא מאשקלון, יעצור ללינת לילה במרינה בהרצליה, וימשיך ביום למחרת לכיוון חיפה. האירוע יעמוד בסימן הזדהות עם יישובי עוטף עזה ואירועי ה-7 באוקטובר, כאשר כלל מועדוני השייט בישראל ישתתפו בו. השיוט יתקיים על פני יומיים ויכלול פעילויות נוספות כמו סיור מרוכז לביקור והנחת זרים באתר הנובה וארוחת צהרים משותפת. בנוסף, הפרסים למנצחים יוענקו לזכרה של נועה אנגלנדר, בתו של חבר קהילת שייטי כרמל, שנרצחה באירוע מסיבת הנובה.

שיוט הערים ממשיך להיות אירוע משמעותי בלוח השנה של השייט הישראלי, המשלב מסורת ארוכת שנים עם רלוונטיות לאירועים עכשוויים. להרשמה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully