וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו רוברטו באג'יו: ההישג הנדיר של חלוץ נבחרת איטליה

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 13:55

מתאו רטגי כבש אמש שלושער והעלה את מאזן שעריו לשבעה בשבעה מחזורים, הישג אותו רשמו רק שלושה איטלקים לפניו. ביום שני הוא פוגש את ישראל

תקציר: אינטר - טורינו 2:3/ספורט1

כבר כמה שנים שנבחרת איטליה משוועת לחלוץ אמיתי. צ'ירו אימובילה היה זה שאייש את התפקיד הזה בשנים האחרונות, אך הדבר הבא בנבחרת איטליה ובליגה בכלל הוא מתאו רטגי. חלוצה הלוהט של אטאלנטה כבש אמש שלושער נגד גנואה והעלה את מאזן שעריו לשבעה אחרי שבעה מחזורים. רטגי חולק את פסגת הדירוג עם מרכוס תוראם, שגם הוא הרשית שלושער אמש, אבל כדי להבין עד כמה ההישג הזה נדיר עבור שחקן איטלקי, צריך ללכת הרבה לאחור.

מוחמד אבו פאני נבחרת ישראל לצד מתאו רטגי נבחרת איטליה. רויטרס
יבקיע גם מול ישראל? רטגי במאבק עם אבו פאני/רויטרס

נאז שנת 1994/95 עשו זאת רק מריו באלוטלי, אמיליאנו בונאצולי, דאריו הובנר וגם רוברטו באג'יו האגדי, אז הוא עוד לבש את מדי בולוניה. החלוץ בן ה-25 נרכש מגנואה באוגוסט תמורת 20 מיליון יורו והגיע על תקן המחליף של ג'אנלוקה סקמאקה, עוד חלוץ של נבחרת איטליה שחווה פציעה קשה בברך בהכנה.

הבשורות הרעות עבור נבחרת ישראל הן שרטגי נכלל בסגל של הנבחרת למשחקים שלה בליגת האומות נגד בלגיה וגם נגד ישראל ביום שני הבא. זאת בזמן שרן בן שמעון סובל ממצוקת חלוצים בשל הפציעות של דור תורג'מן והעובדה שערן זהבי לא משחק כמעט במכבי תל אביב. האם רטגי יבקיע גם מול ההגנה הרפה של ישראל?

  • עוד באותו נושא:
  • מתאו רטגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully