וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי דואג לחלוצים? הבעיה הגדולה של מכבי תל אביב

6.10.2024 / 13:00

תשעה שערים בלבד בחמישה משחקי ליגה יש למכבי ת"א - ושליש מהם נכבשו ע"י הבלמים. תורג'מן היחיד מהחלוצים שכבש, אבל גם זה רק בפעולות אישיות. אז מה הפלא שזהבי עוד לא מצא את הרשת? לפני נתניה, לאזטיץ' צריך להתמודד עם הנתון הבעייתי של האלופה

תקציר: מכבי תל אביב - מיטיולן 2:0/ספורט1

בשלושה משחקים מבין החמישה שהיו עד כה למכבי תל אביב בליגת העל, פתח ערן זהבי. לסקורר הכי גדול שהצמיח הכדורגל הישראלי אין עדיין גול. שחקנים במכבי תל אביב מעידים שבאימונים זהבי כובש. כמעט כמו פעם, בימי השיא שלו. הבעיטה לא נפגעה, גם איכות הנגיחה לא. בוודאות לא הרעב. אז אולי הסיבוב על המקום בירידה ומהירות ממילא אף פעם לא הייתה הצד החזק שלו, אבל זה לא הסיפור.

הסיפור אלה אותן דקות בהן שיחק זהבי באשדוד ושעשו הרבה רעש, כי ירד בהפגנתיות מיד אחרי שריקת הסיום לחדר ההלבשה. בדקות הספורות האלה באשדוד טמונה הבעיה, כי בדקות האלה לא קיבל זהבי אפילו כדור אחד לגול והיו שלוש פעמים בהן אפשר היה לסדר לו מצב נוח. גם ביתר המשחקים זה היה כך. זהבי הוא רק שם גנרי במקרה הזה.

קחו למשל את אלעד מדמון שפתח מול מיטיולן. נסו להיזכר אם הגיע למצב כיבוש? אולי היה אחד והיו למכבי תל אביב דקות טובות על הדשא בבלגרד.

הלאה. צמד השערים של דור תורג'מן בליגת העל הגיעו מפעולות אישיות שלו - ורק שלו. מול הפועל באר שבע זה היה שער שמראים לנכדים עוד 40 שנה. מול מ.ס. אשדוד זה גם היה ממהלך סוליסטי ברחבה. עכשיו נסו להיזכר כמה החמצות היו לתורג'מן העונה. מעט מאוד.

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב לצד אלעד מדמון. ברני ארדוב
אם מדמון יפתח הערב, האם הוא יקבל את הכדורים במקומות הנכונים? התשובות אצל לאזטיץ'/ברני ארדוב

לא משנה מי פותח בעמדת החלוץ במכבי תל אביב, הוא כמעט לא מקבל כדורים לגולים. תשעה שערים כבשה מכבי תל אביב בחמישה משחקי ליגה. נתון לא מרשים. הכובשים ללא ספק מגוונים. רז שלמה, נמניה סטואיץ', אפילו עידן נחמיאס כבש מול עירוני טבריה. שליש מהשערים נכבשו על ידי הבלמים, אבל פחות מכך על ידי החלוצים וגם השניים האלה, של תורג'מן, היו מפעולות אישיות.

אז נכון שבלי מגנים טבעיים כמו שגיב יחזקאל ורוי רביבו הפצועים יותר קשה לייצר, ונכון שמוטיב העומס עם המשחקים באירופה בוודאי משפיע, אבל בשורה התחתונה מכבי חיפה לא תחכה למכבי תל אביב. ואם ז'ארקו לאזטיץ' לא ימצא פתרונות, בקרית שלום יפספסו את הרכבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
ערן זהבי, מכבי תל אביב. דני מרון
באימונים זה נראה אחרת לגמרי. זהבי/דני מרון

לא מעט חסרונות מגלה עד כה מכבי תל אביב. בעיה של יצירת מצבים לחלוצים היא הבולטת במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully