וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מגוון פעילויות: קבוצת הולמס פלייס מציינת שנה ל-7 באוקטובר

במסגרת המהלך, ב-7/10/24 על המסכים בכל המועדונים (מסכי הטלוויזיה ברחבי המועדון, מסכי ההליכונים וכו') תופיע שקופית קבועה לאורך כל היום עם המסר "7.10 NEVER AGAIN", דגל ישראל והסרט הצהוב למען החזרת החטופים

קבוצת הולמס פלייס בפעילות לציון שנה ל-7 באוקטובר. באדיבות הולמס פלייס,
קבוצת הולמס פלייס בפעילות לציון שנה ל-7 באוקטובר/באדיבות הולמס פלייס

ביום שני ה-7/10/24, קבוצת הולמס פלייס תציין במועדוניה ברחבי הארץ שנה לשבת השחורה, לזכר הקורבנות ולמען החזרת 101 החטופים בעזה.

במסגרת המהלך, ב-7/10/24 על המסכים בכל המועדונים (מסכי הטלוויזיה ברחבי המועדון, מסכי ההליכונים וכו') תופיע שקופית קבועה לאורך כל היום עם המסר "7.10 NEVER AGAIN", דגל ישראל והסרט הצהוב למען החזרת החטופים.

כל הצוותים במועדוני הולמס פלייס, גו אקטיב ואייקון פיטנס ברחבי הארץ, כולל המאמנים, נציגי הקבלה, ואנשי השירות, ילבשו ביום זה חולצה צהובה כשבצד הקדמי של החולצה יופיע הסרט הצהוב ובצד האחורי יופיע הכיתוב "NEVER AGAIN #7.10.23". בנוסף, במועדוני קבוצת הולמס פלייס נבחרים ברחבי הארץ יוצבו שולחנות הנצחה עם נר זיכרון, דגל ישראל ואנדרטה לזכר הקורבנות.

כמו כן, ב-7/10/24 לא תנוגן מוסיקה במועדוני קבוצת הולמס פלייס לאורך כל היום ושיעורי הסטודיו שיוצעו לחברי המועדון באותו יום יתמקדו רק בשיעורי גוף ונפש שיוקדשו להחזרת החטופים ולזכר הקורבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully