וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלויה בכנעאן? אשדוד יודעת: "אחד המשחקים הכי גרועים שלנו"

6.10.2024 / 7:50

ההפסד 1:0 להפועל חיפה הבליט את התלות בקשר הפצוע, אלי לוי יודע ש"אי אפשר לדבר עליו אחר כל משחק", קוג'ו הנבחן יהיה חלק מהפיתרון?

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד מהתוצאה ומצורת המשחק אמש (שבת) בהפסד 1:0 מול הפועל חיפה. הקבוצה, שחזרה הביתה אחרי ניצחון על הפועל חדרה במחזור הקודם, הייתה אנמית, חסרת אנרגיה ומפוזרת.

"זה היה אחד המשחקים הגרועים שלנו מזה הרבה זמן, בטח כשמדובר במשחק ביתי", אמרו במועדון. "אי אפשר להצביע על פרמטר אחד או שחקן אחד שבלט לטובה. ההרגשה הייתה שבאנו שבעים מהניצחון בחדרה וזה הכי גרוע שיכול להיות. בבית שלנו לא לייצר מצב אחד כל המשחק?".

אמש שוב בלטה התלות של מ.ס. אשדוד בחמודי כנעאן. "חמודי תמיד יחסר, אבל אוי ואבוי לנו אם אחרי כל משחק נדבר עליו. יש לנו סגל טוב ואנחנו צריכים למצוא פתרונות", אמר המאמן אלי לוי. בפועל, מ.ס. אשדוד תתקשה מאוד כל זמן שכנעאן בחוץ.

אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מחפש פתרונות. אלי לוי/לירון מולדובן

כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, בקבוצה בוחנים את הקשר הגנאי מתיו קוג'ו שהינו שחקן חופשי והוא עשוי לחתום על מנת למצוא עוד שחקן שיודע לייצר מצבים לכיבוש, בטח כשכנעאן פצוע. אמש ישב קוג'ו ביציע ליד מונטרי קמאהני, שלא נכלל בסגל ואם יצורף קוג'ו זה יהיה על חשבון קמאהני.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully