וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: קרינגטון עזב את ישראל "מסיבות אישיות" ויחמיץ את נס ציונה

6.10.2024 / 7:25

המתאזרח של הפועל ירושלים המריא בשנית לארצות הברית ויחמיץ את מחזור הפתיחה בליגת העל. עשוי להיעדר גם נגד המבורג באמצע השבוע

תקציר כדורסל ספרדי: ליימה קורוניה - ריאל מדריד 85:86/ספורט1

עונת 2024/25 בליגת העל בכדורסל תצא הערב (ראשון) לדרך במחזור מפוצל בשל גמר גביע ווינר שהיה אמור להיערך אמש. המשחק המרכזי שייערך הערב יתקיים באולם בנס ציונה שם תארח עירוני נס ציונה את הפועל ירושלים, כשכל המושבים באולם יוכלו להתמלא לאחר שפיקוד העורף העלה את מגבלת האנשים בהתכנסות באזור המרכז מ-1,000 אנשים ל2,000.

הפועל ירושלים, שמגיעה למשחק אחרי הניצחון הרשמי הראשון שלה לעונה זו בליטא, תיאלץ להסתדר בהתמודדות ללא קאדין קרינגטון שהיה אמור לשחק לראשונה בליגת העל כישראלי. קרינגטון המריא אמש בחזרה לארצות הברית, בפעם השנייה תוך מספר שבועות, בשל עניינים אישיים, והערכה היא כי הוא יחמיץ גם את ההתמודדות נגד המבורג ברביעי בבולגריה.

עם זאת, בירושלים מקווים שקרינגטון ישוב ארצה עד לסוף השבוע הבא ויעמוד לרשותו של המאמן יונתן אלון במשחק הגדול הראשון של העונה, נגד הפועל תל אביב, בראשון הבא בבירה.

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. דני מרון
זמין חלקית. קרינגטון/דני מרון

בירושלים יצטרכו להודיע עד לשעה 10 הבוקר מי יהיה הזר שלא יתלבש לקראת ההתמודדות. חסרונו של קרינגטון עשוי להוביל את הקבוצה לרשום את שני הגארדים הזרים, ולהשאיר קו קדמי חשוף נגד הכתומים. בנוסף למתאזרח של נבחרת ישראל, גם נמרוד לוי ימשיך להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully