וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר את העונה? "כולנו רק מקווים שקרבחאל יהיה בסדר"

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 0:51

ריאל מדריד חזרה לנצח עם 0:2 על ויאריאל, אבל הדאגה הגדולה היא מפציעתו הקשה של הקפטן: "לא אכפת לנו כרגע מהניצחון, רק הבריאות שלו חשובה". אנצ'לוטי: "זה רציני. להחתים מגן חדש? יש לנו את ואסקס וחלון ההעברות סגור"

קליפ שערי השבוע, 1.10/ספורט1

ריאל מדריד חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות. הבלאנקוס מעדו בדרבי מול אתלטיקו עם 1:1 מאכזב והופתעו על ידי ליל באמצע השבוע בליגת האלופות עם הפסד מדהים, אבל במחזור התשיעי של הליגה הספרדית השיגו 0:2 על ויאריאל משערים בבעיטות מחוץ לרחבה של פדריקו ואלוורדה ו-ויניסיוס ונצמדו לברצלונה בפסגת הטבלה.

החדשות הרעות הגיעו לקראת הסיום עם פציעותיהם של ויניסיוס ודני קרבחאל, כאשר בעוד הברזילאי ירד בכוחות עצמו מהדשא עם מה שנראה כפציעה בכתף, המגן הספרדי בעט בטעות בירמי פינו, ומהבעיטה נפגע בברכו ונשכב על הדשא כשהוא ממרר בבכי. אחרי מספר דקות פונה על אלונקה להמשך טיפול בחדר ההלבשה, במה שנראית כפציעה קשה מאוד של הקפטן המצטיין. הדיווח הראשוני של ה"אס" הספרדי העלה את החשש של ריאל שקרבחאל למעשה גמר את העונה.

קרלו אנצ'לוטי הודה שמצבו של הקפטן שלו לא טוב: "קרבחאל סובל מפציעה קשה בברך, אנחנו עצובים ומודאגים, אבל חייבים להמתין לתוצאות הבדיקות. הוא עצוב מאוד בעצמו, כולנו איתו. להחתים מגן ימני חדש? לוקאס ואסקס מגיע לנו הרבה ביטחון. בזמן פגרת הנבחרות יהיה לנו זמן לדבר על זה. צריך לקחת בחשבון שחלון ההעברות סגור ואין הרבה אפשרויות".

דני קרבחאל ריאל מדריד פצוע על הדשא. GettyImages
דאגה גדולה בריאל ממצבו של דני קרבחאל/GettyImages

על פציעתו של ויניסיוס הוסיף: "כואב לו כרגע. הוא יעבור בקרוב גם בדיקות. היתה לו בעיה בצוואר, הוא סבל מזה ואנחנו נצטרך להמשיך לבחון את זה מול הצוות הרפואי".

עוד הוסיף המאמן האיטלקי על המשחק עצמו: "השער של ואלוורדה? היום ניסינו את זה בבוקר וזה שוב עבד. חשוב שנדע להבקיע מהרבה עמדות במגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
מגן ריאל מדריד דני קרבחאל מעקם את הברך ונפצע מול ויאריאל. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
רגע הפציעה הקשה/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

לאחר שריקת הסיום אמר ואלוורדה: "לא אכפת לנו כרגע מהניצחון, כולנו רק מקווים שקרבחאל יהיה בסדר, זה הדבר היחיד שחשוב. נראה בהמשך בחדר ההלבשה מה מצבו. אנחנו מודאגים, שמענו את הצעקות שלו וזה לא משהו ששומעים ממנו בדרך כלל. נתמוך בו בכל מצב שנוכל".

לפי דיווח ב"רלבו", קרבחאל יעבור בדיקות בשעות הקרובות על מנת לאבחן את חומרת הפציעה, כשלפי התקשורת הספרדית חוששים מפציעה קשה שתשאיר אותו מחוץ למגרשים לתקופה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully