וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר בינואר: ברצלונה "נואשת" להיפטר מ"היורש של מסי"

אנסו פאטי חזר לבארסה אחרי עונת השאלה לא טובה בברייטון, אך שיחק רק 28 דקות במצטבר עד כה ובקטלוניה מדווחים שהוא צפוי להיות מושאל בינואר

תקציר: באייר לברקוזן - קיל 2:2/ספורט1

אנסו פאטי כונה והוגדר בתחילת הקריירה שלו כ"יורש של מסי". הוא אפילו קיבל את החולצה מספר 10, אבל הרבה מים עברו מתחת לגשר מאז ו"ילד הפלא" חווה בעיקר פציעות ואכזבות. אחרי עונת השאלה לא מוצלחת בברייטון, פאטי חזר עם הרבה אופטימיות הקיץ לברצלונה. אלא שהאופטימיות התחלפה במראה עצוב על הספסל של השחקן, שלא קיבל אפילו דקה העונה בליגה ורק שותף כמחליף במשחקים בליגת האלופות.

כעת, דווחים חדשים מצביעים על כך שהשחקן עשוי להיות בדרך החוצה מברצלונה בחורף. על פי הדיווחים האחרונים בתקשורת הקטלאנית, ברצלונה תנסה להיפטר מפאטי בינואר אם הוא לא יצליח להשיג את הרמה הנדרשת בקרוב.

אנסו פאטי ברצלונה מול יאנג בויז. GettyImages
המשחק היחיד שבו הוא קיבל דקות של ממש כשהמשחק כבר היה גמור. אנסו נגד יאנג בויז/GettyImages

האפשרויות של ברצלונה הן השאלה נוספת בינואר, או מכירה, אם תהיה כמובן קבוצה שתסכים לרכוש אותו. כזכור, פאטי ספג את הפציעה האחרונה שלו ב-24.7 אחרי שחזר לברצלונה. מאז ההחלמה שלו הוא שיחק רק 28 דקות במצטבר בברצלונה בליגת האלופות, כשרוב הדקות היו מול יאנג בויז במצב של 0:4. אז מי תקלוט את פאטי? סביליה היא אחת הקבוצות שהוזכרה כמועמדת להחתים בהשאלה את החלוץ, שעד לפני שלוש שנים נחשב להבטחת ענק וכעת הוא עוד שחקן שברצלונה ממש מנסה להיפטר ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully