וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודדה: "תיקו משקף, נקודה טובה". סילבס: "תקופה לא קלה לנו"

טבריה וחדרה נפרדו ב-1:1. בריק: "אנחנו טבריה הקטנה והמטרה שלנו היא להישאר בליגה". לויטה: "הנקודות כמעט היו בכיס. קצת חוסר ריכוז ונתנו להם להבקיע"

עירוני טבריה והפועל חדרה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במחזור השישי בליגת העל, במשחק שנערך בנוף הגליל ושעבר בשקט מבחינת התרעות או אזעקות. הפועל חדרה קיבלה שני פנדלים, כבשה רק אחד והיא עדיין הקבוצה היחידה בליגה בלי ניצחון. טבריה איזנה משער של הארון שפסו בדקה ה-78.

טבריה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד והיא יוצאת לפגרת הנבחרות במצב רוח טוב. המאמן אלירן חודדה אמר: "לא משחק גדול, אבל למעט שני הפנדלים של חדרה, אני לא זוכר את השוער שלנו מזנק - לא הגיע לנו להפסיד. במחצית הראשונה לא מצאנו מספיק פתרונות התקפיים, לא שיחקנו מספיק מהר וחכם אבל בחצי השני היינו דומיננטיים. המחליפים נכנסו טוב והביאו אנרגיה. התיקו משקף והוא גם טוב לנו".

חודדה התייחס לפגרה בצל ההסלמה הביטחונית: "אני מקווה שהמצב יירגע. הסיטואציה לא פשוטה עבורנו, גם מבחינת הזרים וגם מבחינת האימונים. אני מקווה שבשבועיים האלה נגיע לשקט במדינה".

הקשר יניב בריק: "אנחנו רוצים כמה שיותר נקודות, אנחנו טבריה הקטנה והמטרה שלנו היא להישאר בליגה. זה משחק שני ברציפות שחזרנו מפיגור וזה מראה איזו קבוצה אנחנו. היה משחק לא פשוט, אווירה שאולי תהיה אזעקה או משהו ואני שמח שהתעלינו על עצמנו".

מאמן הפועל חדרה חיים סילבס. קובי אליהו
"תקופות כאלה חוצים בכוח". סילבס/קובי אליהו

מאמן הפועל חדרה, חיים סילבס: "יש תקופות שהדברים הולכים מאוד קשה ומסובך וזו תקופה כזו. אני פה הרבה שנים כדי לדעת שחוצים תקופות כאלה בכוח. ספגנו מההזדמנות האמיתית היחידה ועוד החמצנו פנדל... הדברים הולכים יותר קשה. אנחנו צריכים להיות חזקים ובסופו של דבר נעלה על דרך המלך".

סילבס הוסיף: "הסיטואציה קשה, תקופה לא טובה, הביטחון לא משהו.. זה לא קל. עשינו מה שצריך כדי שהמשחק יילך לכיוון שלנו, היינו צריכים לעשות יותר בהתקפות מעבר. בתקופות כאלה הולך יותר קשה וזה בסדר, זה יכול לקרות. בפגרה נחזיר את הפצועים, נאפס את הקבוצה נתחזק ונעבוד קשה".

השוער אוהד לויטה: "הנקודות כמעט היו בכיס. קצת חוסר ריכוז ונתנו להם להבקיע. אני יוצא מאוכזב, אבל הליגה עוד צעירה ואנחנו מאמינים בעצמנו. הפתיחה לא כמו שציפינו, נצטרך להביא נקודות במקום אחר, אני אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully