וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "לא מרוצה. השיפוט צריך היה להתנהל אחרת"

עודכן לאחרונה: 5.10.2024 / 22:54

מאמן בית"ר יודע שקבוצתו "צריכה להיות יותר קילרית" ובא בטענות על מספר החלטות של לייבה, שסיפק את ההסבר שלו לפנדל המפוקפק. ברדה: "מבחינת המצבים אנחנו פראיירים"

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה רשמו הערב (שבת) תיקו ראשון לעונה, כשנפרדו ב-1:1 בטדי. נדב נידם כבש ראשון (25), ולאחר שעאיד חבשי החמיץ פנדל מול מיגל סילבה (45+5) דאג פטריק טוומאסי לאזן (50). הצהובים-שחורים היו עדיפים, אך לא הצליחו למצוא את המהפך המיוחל. במחצית המשחק נרשמה תקרית בין חלק מהשחקנים, כשלפי אנשי קרית שמונה, מיירון ג'ורג' נתן אגרוף לשי בן דוד.

"אני לא מרוצה", אמר ברק יצחקי בסיום. "היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. לא פתחנו טוב ואחרי שינוי טקטי קצת חזרנו למשחק. הוא היה בשליטה מלאה שלנו, דווקא עם הכדור היינו חשופים. זה תיקו מאכזב אבל נסתכל קדימה. הקצב שלנו היה מאוד נמוך יחסית למשחקים שלנו, לא הנענו מספיק את הכדור בצורה מהירה. אמנם הגענו למצבים, אבל גם יכולנו לספוג. אנחנו צריכים להיות יותר קילרים לקראת השליש האחרון והיום זה פחות עבד. ידענו שלא יהיה לנו קל, היה לפני כמעט אותו הדבר מול טבריה ושם גם הפסדנו".

מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי. ברני ארדוב
יצחקי/ברני ארדוב

יצחקי הוסיף ובא בתלונות כלפי צוות השיפוט: "אני בדרך כלל לא מדבר על שופטים, אבל המשחק היה צריך להתנהל אחרת - גם קריאת ה-VAR. לשרוק פנדל כזה בקלילות ולפסול שער בקלילות, רוצים לשחק פה כדורגל. התיקו הוא לא בגלל השופטים, אבל עדיין - הזמן שאנחנו משחקים הוא לא בדיוק הזמן שאנחנו צריכים לשחק. אם באה קבוצה ורוצה להעביר את הזמן, אני מצפה מהשופט שינהג אחרת, שיוסיף מינימום 8-9 דקות. חבל. אנחנו רוצים להתקדם ולא לחזור אחורה".

על ההופעה החלשה של ז'אן מרסלן אמר המאמן: "אני לוקח את האחריות עלי כי הוא עלה חולה, ביקשתי שידחוף את עצמו".

השוער מיגל סילבה הוסיף: "אנחנו לא מרוצים, איבדנו שתי נקודות וחבל. צריך להמשיך לדחוף את עצמנו, יש פגרה כדי לנסות להשתפר. נקודה עדיפה על אפס, אז צריך להמשיך הלאה. זה 100 אחוז לא פנדל, אני לא יודע למה ה-VAR החליט אחרת. אין לי מה לעשות. אני בחור אמוציונלי אבל יודע איך להתמקד במשחק".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה שי ברדה. ברני ארדוב
מרגיש שיכול היה להוציא יותר. ברדה/ברני ארדוב

מנגד, שי ברדה סיכם ואמר: "טדי, קהל ביתי, אני מכיר קצת את המקום הזה מן הסתם. מבחינת מצבים אנחנו פשוט פראיירים, אין לי משפט אחר. גם הפנדל, גם לפני כן. אני מרוצה מהתיקו, אבל היו לנו מצבים שיכולנו לגמור את המשחק. יש פה קבוצה מאוד צעירה, קבוצה מלאה בשחקנים שעד לפני שנתיים היו בנוער. הגענו למצבים שלנו, באנו עם תכנית משחק מסוימת, ידעתי שאם נלחץ את הבלמים שלהם נגיע למצבים שלנו. אני מאושר שאלה השחקנים שלי, בשנה שעברה הם העלו אותי ליגה בתנאים לא פשוטים בכלל. אם ארגיש שנצטרך שינויים בהמשך העונה, אעשה אותם. הגענו היום למצבים וככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי".

כובש השער נדב נידם, שהיה מועמד לבית"ר במהלך הקיץ, הוסיף: "תחושות מעורבות, בסך הכל הגענו לארבעה מצבים של 100 אחוז גול, החמצנו פנדל, אבל גם בית"ר שיחקה טוב ושלטה. אין ספק שיש תחושת פספוס מסוימת".

עידן לייבה על הפנדל המפוקפק שהעניק לקרית שמונה: "במגרש ראיתי שהשוער מקדים ולוקח את הכדור. ב-VAR עדכנו אותי לצפות שוב במהלך, ושם ראיתי שהתוקף הוא זה שהקדים לקחת את הכדור ולאחר מכן קיבל את המכה מהיד של השוער". על השער שפסל לירושלמים אמר השופט: "זיהיתי דחיפה של התוקף על המגן. לאחר שהמהלך הסתיים שרקתי לעבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully