וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "תוצאה טובה, קשה ליצור שגרה כשיש אזעקה בזמן אימון"

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מה-0:3 על בני סכנין: "הכל מבלבל בתקופה כזאת, אבל זה לא תירוץ. מוחמד? לכל אחד יש תחליף". דראפיץ': "משכנעים את הזרים להישאר בארץ"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט1

מכבי חיפה עלתה הערב (שבת) למקום הראשון בזכות ניצחון 0:3 מרשים על בני סכנין. הירוקים נהנו משערים של מוחמד אבו ניל שכבש שער עצמי, כשגם דין דוד ודיא סבע הצטרפו לחגיגה. סגנית האלופה הציגה יכולת טובה ושלטה מול היציעים הריקים בסמי עופר, בניצחון שני ברציפות ורביעי העונה, כשהפרש השערים שלה טוב יותר מאשר של האלופה, מכבי תל אביב שירדה למקום השני.

ברק בכר אמר לאחר הניצחון: "קשה לנתח משחקים כאלה, מרגיש כאילו אין קצב. יכולנו להבקיע המון, כמעט ולא היינו חשופים. תוצאה טובה, ממשיכים להבקיע הרבה שערים. קשה לשפוט את היכולת, כמעט ואין משחקים. הכל מבלבל בתקופה הזאת, זה לא תירוצים, פשוט קשה לחבר מומנטום בתנאים האלה. הקבוצה הזאת החליפה את עצמה תוך כדי תנועה, בגלל זה צריכים להמשיך ולעבוד. אנחנו מתרגלים המון אחרי השינויים, פתאום משחקים בקו של 4 מאחורה. יש דרישות אחרות, אבל שמח שהשחקנים רוצים ללמוד למרות התקופה. יש אזעקה באמצע האימון וקשה לייצר רצף כזה נורמלי של שגרה".

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ומצב הסגל אמר: "עלי מוחמד? לכל שחקן יש תחליף, יש לנו את ג'אבר, אזולאי, חרמש. יש פה סגל טוב בכל עמדה. אני מקווה שאחרי הפגרה יחזרו כולם. יש הרבה שחקנים מוכשרים שגם לא מתלבשים. קשה לתכנן דברים מראש, מי שטוב כרגע ישחק".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מרוצה מהניצחון. ברק בכר/מאור אלקסלסי

עילי פיינגולד הוסיף: "אני רוצה להתייחס קודם כל לטקס ל-7 באוקטובר, זה רגע מאוד מרגש עבורנו. הזכרנו את האוהדים שלנו שנרצחו ואת החטופים, נקווה שכולם יחזרו הביתה ושנזכה לרגעים יותר שמחים בעתיד. חשוב לנו מאוד לשמור על שער נקי, חשוב שאנחנו מנצחים ככה ויוצאים לפגרת הנבחרות בראש שקט. פדראו וסירוטה הוסיפו המון, הם באמת שחקנים מצוינים. אני מקווה שנמשיך ככה. אני לא רואה את עצמי כמגן ראשון, יש תחרות קשה כי זה המועדון הכי טוב בארץ. יש תחרות טובה ואני עובד קשה מאוד כדי לקבל את המקום בהרכב".

על מאבק האליפות: "יש לנו אחרי הפגרה משחק סופר-קשה מול מכבי תל אביב. אני מקווה שנמשיך להיראות טוב ונתכונן כמו שצריך. אנחנו רוצים להילחם על כל התארים ולהיות שם עד הסוף".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"קשה מאוד לאמן בתקופה הזו". דראפיץ'/מאור אלקסלסי

על סוגיית דין דוד והנבחרת הוסיף בכר: "אין קשר למועדון. דין רוצה להיות חלק מהנבחרת, חלק מהדברים הוצאו מהקשרם. זה לא שהוא לא רוצה להיות שם, אבל לא אגיד את הדברים בעצמי, הוא יבהיר את זה בעצמו".

סלובודן דראפיץ' אמר בסיום: "חבל שלא היינו אמיצים. היה חסר לנו כל הקטע של 50:50 במאבקים. במחצית השנייה לחצנו והיינו יותר טובים, היינו צריכים לעשות את זה לאורך כל המשחק. קיבלנו שער ראשון מטעות שלנו, ובמחצית השנייה כשאתה קצת רוצה ללחוץ אתה צריך יכולת אישית ולהיות חוצפן ועם מוטיבציה. לא היינו שם. יכולנו לקחת נקודה לפחות וללכת קדימה, אבל זה לא קרה. יש לנו משחק חשוב עוד שבועיים מול בית"ר ירושלים".

על המצב: "מאוד קשה לאמן בתקופה הזו. השחקנים הזרים גרים בכרמיאל ואנחנו משכנעים אותם להישאר, זה לא מצב פשוט. זה האתגר הכי גדול שהיה לי. מלחמה, יהודים-ערבים, איומים, תקשורת - זה לא קל. אנחנו דוגלים בדו-קיום, שכולם יאהבו את כולם. נקווה שבעוד שבועיים כולם ידברו אחרת".

איאד אבו עביד: "במחצית הראשונה באמת לא הופענו, במחצית השנייה זה כבר היה מאוחר מדי. אני מאוכזב מהדרך בה הפסדנו, רצינו להוציא את המקסימום ולא להיראות ככה. יש פה שחקנים צעירים, הפסד אחד לא ישבור אותנו".

על הסרטים השחורים שהורידו השחקנים במחצית השנייה: "אני חושב שדווקא כיבדנו, לא עשינו טובה או משהו כזה. אנחנו ישראלים. במחצית היה לחץ ועצבים, החלפנו חולצות ולא זכרנו את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully