וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי "מרוצה מהתוצאה". אלי לוי: "אסור להיות תלויים בכנעאן"

מאמן הפועל חיפה שמח אחרי ה-0:1 על מ.ס. אשדוד: "חשוב לנצח קבוצות מהדרג הזה בליגה". המאמן המפסיד: "חבל שהפסדנו, אבל לא נתאבל"

הפועל חיפה התאוששה מהתיקו עם מכבי פתח תקוה וההפסד להפועל באר שבע כשניצחה הערב (שבת) 0:1 את מ.ס. אשדוד. גיא מלמד עשה את ההבדל עבור הקבוצה של רוני לוי, עם שער החוץ הראשון שלה העונה והניצחון השני. אשדוד סופרת כבר שלושה הפסדים העונה וירידה לחלק התחתון של הטבלה, עם יכולת התקפית מאוד לא טובה בבית.

רוני לוי אמר לאחר הניצחון החשוב: "שיחקנו נגד קבוצה שהגיעה בתקופה טובה, ואנחנו הגענו בתזמון רע. שילמנו מחיר במחצית הראשונה, אבל היינו בגישה טובה ועשינו הגנה טובה. הבאנו במחצית השנייה יכולת טובה יותר, היינו מדויקים יותר. מרוצה מהתוצאה, בליגה שלנו נגד קבוצות כמו אשדוד, סכנין, בני ריינה - צריך וחשוב לנצח. יונתן פרבר? שחקן מאוד מוכשר, רוצים לדחוף אותו קדימה. היינו מאוד קבוצתיים היום, יוצאים לפגרה באווירה טובה. כל שבוע פה משמעותי מאוד, ככל שהזמן יעבור נתקדם ונעשה תוצאות טובות יותר. הדרך עוד ארוכה, בטוח שיהיה בסדר גמור".

גיא מלמד שהגיע ל-20 שערים בהפועל חיפה אמר: "שמח מאוד, זאת כמות שערים מכובדת שאני רוצה להמשיך ולהגדיל אותה. השנה הולך לנו קצת קשה יותר מהשנה שעברה, אבל נשארנו עם השלד שלנו ואני בטוח שנביא עוד תוצאות טובות יותר. השנה עדיין אנחנו מחפשים את ההרכב והמומנטום לתפוס, בזכות ניצחון כמו היום נבנה לנו את האופי. יש לי ביטחון בקבוצה".

אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"לא מתאבלים". אלי לוי/לירון מולדובן

אלי לוי על ההפסד: "ידעתי לפני המשחק שזאת משוכה גבוהה. חבל שהפסדנו, אבל אין על מה להתאבל, מתסכלים קדימה. יש משחקים שצריך לראות עוד פעם ולהסביר. הגענו לחצי מצב ולא הצלחנו לתת גול. מוחמד כנעאן? פציעה שמשפיעה, הייתי שמח שהוא היה כאן, אבל לא צריך להיות תלויים בשחקן אחד".

טום בן זקן הוסיף: "למדנו טוב את הפועל חיפה, לצערי זה התפתח למשחק של גול לפה או גול לשם, ואנחנו מי שספגו את השער הזה. קודם כל, נאחל החלמה מהירה לכנעאן. הוא חסר, אבל נדע להתקדם בלעדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully