וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ואן ניסטלרוי ימונה למאמן - לא אהסס ואשוב למנצ'סטר יונייטד"

מעמדו של אריק טן האח לקראת אסטון וילה (א', 16:00, ספורט1) מעורער מתמיד, ועם הדיווחים שהעוזר יחליפו, אקס מכבי חיפה הודה: "נוכל לעבוד יחד"

תקציר ה-3:3 הדרמטי בין מנצ'סטר יונייטד לפורטו בליגה האירופית/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד תתארח היום (ראשון, 16:00, ספורט1) אצל אסטון וילה במטרה לקטוע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, כולל שני משחקי פרמיירליג בהם לא מצאה אפילו את הרשת. השדים האדומים עם שלושה ניצחונות בלבד בעשרה משחקים מפתיחת העונה, כשמעמדו של אריק טן האח מעורער מתמיד.

ההולנדי אמנם האריך את חוזהו בקיץ האחרון עד 2026, אבל בעקבות פתיחת העונה הרעה של קבוצתו, ג'ים רטקליף ושאר ההנהלה שוקלת מחדש האם הוא צריך להיות האיש להנהיג את הקבוצה, כשרשימת המועמדים להחליפו כוללת את תומאס טוכל, גארת' סאות'גייט, מסימיליאנו אלגרי ואפילו רוד ואן ניסטלרוי - עוזרו של טן האח ושחקן הקבוצה לשעבר.

האופציה ה"זולה" יותר עבור יונייטד היא מינויו של העוזר, על אף הפיצויים הרבים שהמאמן הנוכחי יקבל, אך יש מי שהודה כי יגבה מהלך שכזה ואפילו יחזור לצוות המקצועי של השדים האדומים אחרי שעשה זאת תחת אלכס פרגוסון.

"ואן ניסטלרוי ואני מכירים אחד את השני ממש טוב, עבדנו יחד ואני חושב שהוא יכול לחזור לעמדת המאמן ולעבוד יחד", סיפר רנה מולנסטיין ששימש כעוזרו של פרגוסון ביונייטד ואימן את מכבי חיפה בעבר. "אני חושב שהוא מאמן טוב מאוד ורוצה לוודא לפני כן שנוכל לעשות את ההבדל. אהבתי בעבר כל דקה במנצ'סטר יונייטד, לא הרגשתי לחץ שלילי. אם ואן ניסטלרוי היה מתקשר הייתי עוזר לו כמובן בלי להסס".

עוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר רנה מולנסטיין. VI Images, GettyImages
ישוב לצוות המקצועי של מנצ'סטר יונייטד? רנה מולנסטיין/GettyImages, VI Images

מולנסטיין בן ה-60 אימן את הנואר והמילואים של יונייטד בין השנים 2001-2006, ולאחר מכן היה עוזרו של פרגוסון בין 2007-2013. באוגוסט 2016 מונה למאמנה של מכבי חיפה, אך לאחר פחות מחצי שנה פוטר בעקבות הפסד 3:0 בדרבי להפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully