וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב מונאקו יחמיץ את מכבי ת"א, פנר מצאה מחליף לווילבקין

לא רק קלאתיס: גם פורקאן קורקמאז, שרשם בכורה מעודדת מול מילאנו, ייעדר מספר שבועות. הטורקים קרובים לסיכום עם סייבן לי, שהרשים בבכורה שלו בליגת האלופות

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

פורקאן קורקמאז היה הרכש הנוצץ ביותר של מונאקו בקיץ זה, אך קבוצת הפאר הצרפתית תיאלץ להסתדר בלעדיו בשבועות הקרובים. הצלף הטורקי שקלע 10 נקודות ב-14 הדקות הראשונות שלו מול מילאנו נפצע ברגלו, יחמיץ את המפגש מול מכבי תל אביב בשבוע הבא וככל הנראה גם את המשחקים מול ברצלונה, וירטוס בולוניה, פריז בסקטבול, פרטיזן בלגרד וז'לגיריס קובנה.

"אפשר לראות שמדובר בבחור מוכשר מאוד", אמר סשה אוברדוביץ' לפני שידע את חומרת הפציעה. "הכישרון שלו ברור לכולם והוא רק משתפר מאימון לאימון. ראיתם כמה פרודקטיבי הוא היה בכמות דקות מוגבלת". מונאקו תתייצב למשחק גם ללא ניק קלאתיס, שבעצמו יחמיץ מספר שבועות.

שחקן פילדלפיה 76' פורקאן קורקמאז. Tim Nwachukwu, GettyImages
"הכישרון שלו ברור לכולם". קורקמאז/GettyImages, Tim Nwachukwu

לפי דיווחים, פנרבחצ'ה מצאה במהרה מחליף לסקוטי ווילבקין שקרע את הרצועה הצולבת ולא ישוב לשחק העונה. הטורקים סיכמו עם סייבן לי (25, 1.88 מ'), שרשם 5.2 נקודות למשחק ב-134 הופעות ב-NBA והעונה החל את הקריירה האירופית שלו במניסה הטורקית. כבר בהופעת הבכורה שלו במסגרת ליגת האלופות, המטיר 36 נקודות על הראש של מורסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully