וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בראש רשימת הרכש": החלוץ שניצח את ריאל מדריד יעבור לברצלונה?

עודכן לאחרונה: 5.10.2024 / 17:55

ב"ספורט" טוענים: הקטלאנים, שמחפשים מחליף עתידי לרוברט לבנדובסקי, סימנו את ג'ונתן דייויד מליל, שיהפוך להיות שחקן חופשי בקיץ הקרוב

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

זה לא סוד שברצלונה מחפשת חלוץ שיירד בעתיד את רוברט לבנדובסקי. הסקורר הפולני בן ה-36 נראה מצוין השנה, אך מתקרב לסוף הקריירה שלו ובמועדון מחפשים 9 חדש לשנים הבאות. כעת, בתקשורת הספרדית מדווחים שהחלוץ הזה עשוי להיות ג'ונתן דייויד.

בשבועות האחרונים העלו בתקשורת הספרדית את שמותיהם של ויקטור גויקרס הסקורר של ספורטינג ליסבון וגם בנג'מין ששקו הסלובני של לייפציג, אך כעת, כך נטען, חלוצה הקנדי של ליל נמצא בראש רשימת העדיפויות.

על פי "ספורט", ברצלונה עוקבת מקרוב אחר מצבו של החלוץ בן ה-24, שכבש את שער הניצחון נגד ריאל מדריד ביום רביעי, ומסיים את חוזהו בסוף העונה, כך שיכול להגיע לקטלוניה כשחקן חופשי.

ג'ונתן דייויד, חלוץ ליל. GettyImages
בעונה הבאה בברצלונה? דייויד/GettyImages

אם יגיע בחינם, דייויד יהיה חיזוק מצוין עבור ברצלונה. יכולת הכיבוש שלו בעונות האחרונות הייתה מצוינת, והוא בהחלט מסוגל לתת תחרות ללבנדובסקי על המקום בהרכב הבא. דייויד מעמיד מספרים מרשימים מאוד בליל ומאז שהצטרף ב-2020 הוא כבש במספרים דו ספרתיים בליגה בכל אחת מארבע עונותיו, כולל 19 שערים בעונה שעברה. העונה הוא כבר עם חמישה שערים בשישה מחזורים בלבד בליג 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully