וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוט עשה היסטוריה, חשש בליברפול: "פציעת אליסון לא נראית טוב"

ההולנדי הפך למאמן הראשון בתולדות המועדון שמנצח תשעה מעשרה משחקיו הראשונים. השוער סובל מפציעה דומה שגרמה לו לפספס חודשיים אשתקד?

תקציר: קריסטל פאלאס - ליברפול 1:0/ספורט1

זה לא היה יפה, זה לא היה משכנע, אך בסופו של דבר הצליח היום (שבת) ארנה סלוט לעשות היסטוריה. ההולנדי הפך למאמן ליברפול הראשון אי פעם שמנצח את כל ארבעת משחקי החוץ הראשונים שלו במסגרת הפרמיירליג, וכדי שהרצף הזה יתארך לחמישה הוא יצטרך לצלוח את המשחק מול ארסנל אחרי פגרת הנבחרות. זו הפעם השלישית שליברפול פותחת כך עונה מחוץ לאנפילד במסגרת הפרמיירליג - קדמו לה עונות 1990/91 ו-2019/20.

המרסיסיידרס גירדו 0:1 על קריסטל פאלאס משער של דיוגו ז'וטה (9), והם סופרים שישה ניצחונות בשבעת מחזורי הפתיחה, עם יחס שערים מרשים של 2:13 והבטחת המקום הראשון עם היציאה לפגרת הנבחרות. החדשות הרעות היחידות מגיעות מכיוונו של אליסון, שמתח שריר ונאלץ לדדות אל מחוץ לכר הדשא בדקה ה-79. "הוא עומד פה מולנו ונראה מתוסכל", אמר חלוץ הקבוצה לשעבר פיטר קראוץ' ברשת TNT. "כך שחקן מגיב כשהוא יודע שזו פציעה חמורה".

"זה לא נראה טוב", הודה וירג'יל ואן דייק. "זה נראה כמו פציעת שריר ירך אחורי, שכבר הפריע לו בעבר, פציעה ממנו התאושש בעבר". ואכן, במהלך העונה שעברה החמיץ השוער 15 משחקים ו-56 ימים בשל פגיעה בשריר הירך האחורי. "אני מניח שהוא לא יהיה איתנו במשחקים שאחרי הפגרה", הוסיף סלוט.

אליסון שוער ליברפול לאחר שנפצע. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
ליברפול מחכה לחדשות טובות. אליסון/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

"אני מרוצה מפתיחת העונה הזו", אמר סלוט, שסופר תשעה ניצחונות בעשרת משחקיו הראשונים בכל המסגרות - הישג שאף מנג'ר מהעבר לא יכול להתגאות בו בהיסטוריה המפוארת של המועדון (שיא כל הזמנים היה שייך לוויליאם ברקליי, עם שמונה ניצחונות). "אבל אם יזכרו אותי רק בזכות פתיחת העונה הטובה, כנראה שלא עשיתי מספיק. אני מקווה שנעשה עוד דברים מיוחדים, ולא רק לנצח תשעה מעשרה משחקים".

על המשחק עצמו הוסיף ואן דייק: "זה מגרש קשה. יכולנו להיות טובים יותר במחצית השנייה, אבל אנחנו יוצאים מעודדים לפגרת הנבחרות. צריך להמשיך לעבוד, אנחנו אף פעם לא מסופקים. לא אכפת לנו מה חושבים עלינו בעולם, אנחנו רוצים לנצח ולהצליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

המחזור השביעי בפרמיירליג יסתיים מחר (ראשון) והליגה תתחדש ב-19.10, לאחר פגרת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully