וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו מוטה: "פוגבה שחקן נהדר, אך המועדון יחליט לגביו"

עודכן לאחרונה: 5.10.2024 / 18:31

רגע לפני קליארי (ראשון, 13:30, ספורט1), מאמן יובנטוס סירב לספר האם הוא בונה על הכוכב שישוב מהשעיה בתחילת 2025. מוראטה אמור לחזור להרכב מילאן מול פיורנטינה (ראשון, 21:45), דיבאלה מחוץ לסגל רומא

תקציר: מילאן - לצ'ה 0:3/ספורט1

המחזור השביעי בסרייה A יגיע מחר (ראשון) לסיומו עם חמישה משחקים, ובמוקד ויובנטוס ומילאן.

יובנטוס - קליארי (ראשון, 13:30, ספורט1)

הגברת הזקנה נראית טוב מאז פתיחת העונה וטרם הפסידה בכל המפעלים, כולל שלישיות מול פ.ס.וו, גנואה ור.ב. לייפציג. גם מחר היא פייבוריטית ברורה מול הקבוצה לה לא הפסידה בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אף שזו מגיעה במצב רוח מרומם אחרי שצברה בשבוע שעבר את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגה. אל רשימת הפצועים של טיאגו מוטה הצטרף גם ברמר, והיא כוללת את טימותי וואה, ניקו גונסאלס וארקדיוש מיליק. על פול פוגבה שיורשה לחזור לאימונים החל מתחילת 2025 אמר המאמן: "המועדון יחליט מה לעשות איתו. הוא שחקן נהדר אבל הוא לא שיחק הרבה זמן, ואני מעדיף להתרכז כרגע רק במשחק מחר".

שחקני יובנטוס חוגגים. GettyImages
המומנטום יימשך?/GettyImages

פיורנטינה - מילאן (ראשון, 21:45)

בליגה סופרים הרוסונרי שלושה ניצחונות רצופים, את ליגת האלופות הם פתחו עם שני הפסדים, ומחר הם יקוו להישאר במרחק סביר מהפסגה מול יריבה אותה ניצחו בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים. אלברו מוראטה צפוי לשוב להרכב, סטרחיניה פאבלוביץ' ככל הנראה יתפוס את מקומו של דוידה קלאבריה הפצוע.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אלברו מוראטה חוגג עם יוסוף פופאנה מילאן. GettyImages
יחזור לחוד. מוראטה/GettyImages

מונצה - רומא (ראשון, 19:00)

איבן יוריץ' פתח את הקדנציה שלו עם 0:3 גדול על אודינזה, אך להתמודדות מחר הוא מגיע אחרי הפסד מפתיע של 1:0 לאלפסוברג בליגה האירופית. מול נועלת הטבלה שמעולם לא ניצחה את רומא הוא לא אמור להתקשות. יוריץ' רצה לשוב לפתוח עם ההרכב החזק שלו ויחזיר אליו בין היתר את ארטם דובביק ולורנצו פלגריני, אך פאולו דיבאלה ומאטס הומלס לא כשירים.

משחקים נוספים (ראשון, 16:00):

לאציו - אמפולי

בולוניה - פארמה

לאחר המשחקים, הסרייה A תצא לפגרת הנבחרות ותשוב לפעילות ב-19 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully