וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא רוצה סנסציה, יפו תנסה לנצח בפתח תקוה אחרי 40 שנה

מחזור מלא בלאומית (ראשון, 19:00): האדומים יוצאים לאום אל פאחם שעוד לא השיגה נקודה העונה, המוליכה מחכה ליפו, בני יהודה תסגור חשבון עם הפועל רמת גן?

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

בגלל החג ומשחקי הנבחרות הקרובים, המחזור השביעי בליגה הלאומית ייערך במלואו מחר (ראשון, 19:00) כשבמוקד תתארח הפועל תל אביב אצל נועלת הטבלה הפועל אום אל פאחם והמוליכה הפועל פתח תקוה תקבל את פניה של מכבי יפו. הפועל כפר שלם המדורגת שנייה תארח ברמת גן את מ.ס. כפר קאסם ובבלומפילד תנסה בני יהודה לסגור חשבון עם הפועל רמת גן על החמישייה מהמפגש הקודם.

הפועל אום אל פאחם - הפועל תל אביב

אחרי שחיברה שני ניצחונות ליגה רצופים ובתווך גם זכתה בגביע הטוטו, הפועל תל אביב מקבלת הזדמנות טובה להאריך את הרצף, במשחק חוץ מול הקבוצה היחידה בשתי הליגות הבכירות שעדיין לא השיגה נקודה. אום אל פאחם העבירה בבקרה חמישה שחקנים חדשים לפני המשחק הקודם, ביניהם דן כדורי ונירן רוטשטיין, אבל בכל זאת הובסה 3:0 בידי הפועל רמת גן וזו תהיה סנסציה אמיתית אם תצליח לעצור את סתיו טוריאל, מילאן מקאריץ' ויתר האדומים. בהתאם להנחיות פיקוד העורף, רק 850 כרטיסים הוצאו למכירה.

הפועל פתח תקוה - מכבי יפו

בניגוד להפועל תל אביב שנזקקה לזמן כדי להבין את הליגה הלאומית, הפועל פתח תקוה החלה את העונה בצורה נהדרת ומגיעה למחזור השביעי מהמקום הראשון ועם רצף של ארבעה ניצחונות. אליאן רוחנא מצא את הרשת בשלושת האחרונים, כולל צמד לרשת האקסית הפועל כפר סבא, וינסה להאריך גם את הרצף האישי שלו. מכבי יפו עם שמונה נקודות עד כה, אבל כולן הושגו בבית, בעוד בחוץ היא סופרת שבעה הפסדים רצופים (כולל סיום העונה שעברה). את הפועל פתח תקוה, אגב, היא לא ניצחה מאז פברואר 1986 (0:1 ביתי בליגה הבכירה) ובחוץ זה לא קרה בדיוק 40 שנה - מאז ה-1:3 באוקטובר 1984.

אליאן רוחנא שחקן הפועל פתח תקוה. אודי ציטיאט
יאריך את הרצף האישי? אליאן רוחנא/אודי ציטיאט

הפועל כפר שלם - מ.ס. כפר קאסם

פתיחת העונה המושלמת של העולה המפתיעה נבלמה בבלומפילד וכעת היא חוזרת לרמת גן, שם רק ניצחה עד עכשיו. מ.ס. כפר קאסם לא השלימה את המחזור הקודם בגלל נפילת החשמל בבת ים בתחילת המשחק מול נוף הגליל, ותנסה גם היא להתאושש מהפסד הבכורה (1:0 בפתח תקוה). האורחת כבר ניצחה העונה את כפר שלם בחוץ (1:4 בגביע הטוטו) ולמעשה הפסידה אצלה רק פעם אחת בתשעה ביקורים - 1:2 במרץ 2017 כששיחקו יחד בליגה א' דרום.

בני יהודה - הפועל רמת גן

את התבוסה המשפילה 5:0 בבלומפילד לפני כשבעה חודשים עדיין לא שכחו בבני יהודה, וכעת יש להם הזדמנות לנקמה ספורטיבית במשחק צמרת באותו אצטדיון. הכתומים עדיין לא הפסידו העונה, אבל רשמו שלוש תוצאות תיקו ולכן הם בשוויון נקודות עם הפועל רמת גן, שידעה להתאושש מהתבוסות מול יפו (3:0) וכפר שלם (6:0) בעזרת רביעייה לרשת עפולה ושלישייה לרשת אום אל פאחם. יניב מזרחי, שגיא דרור וגידי קאניוק ינסו לנצל את החור שנוצר בהגנת בני יהודה מאז פציעתו של יעקב אבבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גיא סיביליה שחקן בני יהודה מול שביט אלגבי שחקן מכבי יפו. דני מרון
בני יהודה לא שכחה את החמישייה. גיא סיביליה/דני מרון

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה

מי שהייתה שותפה לתיקו האחרון של בני יהודה היא הפועל עפולה, לה היה זה משחק רביעי ללא הכרעה (מתוך חמישה) והיא עדיין ללא ניצחון העונה. היא תקווה להשיג אותו בראשון לציון, עם חזרתו מהרחקה של אחמד שעבאן. המארחת התחילה עם 1:2 גדול על הפועל תל אביב והרבה יומרות, אבל הפסידה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים ומוצאת עצמה קרובה יותר לקו האדום. כל ששת המפגשים האחרונים הסתיימו בניצחונות של המארחת (שלושה לכל אחת) ואת הנתון הזה תנסה ראשון לציון לשמר.

הפועל רעננה - מכבי הרצליה

מפגש ליגה ראשון בין שתי השכנות מאז אפריל 2013, והוא ייערך בכפר סבא. שני הקפטנים - שניר שוקר מהפועל רעננה וברק לביא ממכבי הרצליה - הם השרידים היחידים מאותו משחק שהסתיים ב-1:2 של רעננה בחוץ, כחלק מרצף ניצחונות בפלייאוף העליון שהסתיים בעלייה לליגת העל, אחרי שמנחם קורצקי החליף את תומר קשטן. עכשיו קשטן מגיע כמאמן הרצליה, שאמנם ספגה יותר מכל אחת אחרת (13 שערים) אבל חגגה ניצחון ראשון במחזור הקודם (1:2 על רמת השרון) וניצחון נוסף ישווה את מאזנה לזה של רעננה.

אריק ינקו, שוער הפועל ראשון לציון. אודי ציטיאט
הפועל ראשון לציון תתאושש? אריק ינקו/אודי ציטיאט

הפועל ניר רמת השרון - הפועל כפר סבא

עוד דרבי של אזור השרון בין שתי קבוצות חסרות יציבות. שתיהן ניצחו פעמיים עד עכשיו, אבל לרמת השרון היו ארבעה הפסדים וכך במאזנה שתי נקודות פחות והיא קרובה יותר לאזור המסוכן. כפר סבא, ששילמה מחיר על הגנה לא טובה במשחקים הקודמים, תקווה לפחות להמשכיות בהתקפה מצד נתנאל חגאני וז'וליו סזאר. המארחת בונה על הכישרון של אורי עזו.

הפועל נוף הגליל - הפועל עכו

מנחם קורצקי התחיל את דרכו בעכו עם הפסד 2:1 להפועל רעננה ונותר מתחת לקו האדום. כעת מצפה לו עוד משחק חוץ, הפעם ללא קהל בגרין מול הפועל נוף הגליל שצברה נקודה אחת יותר וגם היא עדיין מחפשת זהות בעונה הזו. בזמן שעכו תנסה לעשות סוף לרצף של שלושה הפסדי ליגה, מוטי איוניר ינסה לקטוע רצף של שלושה הפסדי בית על חשבון יריבה אותה ניצח בארבעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות.

משחקי המחזור השמיני (13 ו-14 באוקטובר)

ראשון, 20:00:

הפועל רמת גן - הפועל תל אביב
הפועל עפולה - הפועל פתח תקוה
מ.ס. כפר קאסם - הפועל אום אל פאחם
הפועל עכו - הפועל כפר שלם
מכבי הרצליה - הפועל נוף הגליל

שני, 19:00:

בני יהודה - הפועל ראשון לציון
מכבי יפו - הפועל ניר רמת השרון
הפועל כפר סבא - הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully