וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כל השערוריות והכישלון בברזיל: היעד החדש של חסה רודירגס

השחקן שגדל בריאל מדריד ונחשב להבטחה גדולה, חוזר לשחק אחרי קרוב לשנה בלי קבוצה. מדרום אמריקה המשיך לאסיה, אבל לא לאחת המדינות שחשבתם עליהן

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

חסה רודריגס נחשב להבטחה גדולה בריאל מדריד לכל אורך הדרך במחלקות הצעירות של הבלאנקוס וגם כשעלה לבוגרים, פריז סן ז'רמן אף שילמה עבורו 25 מיליון יורו ב-2016, אבל בגיל 31 כבר אפשר לומר שהקריירה שלו מפוספסת ומורכבת מיותר שערוריות מאשר הישגים.

הוא שוחרר מפריז סן ז'רמן בדצמבר 2020 אחרי שזו מאסה משרשרת הפרשיות שבהן היה מעורב, בראשן "פרשיית סקס" מביכה למדי שהתפרסמה באותה תקופה, אז הואשם הספרדי שהיה בן 27 בבגידה בבת הזוג שלו עם חברתה הדוגמנית. אלו ימי השיא של הקורונה, אבל זה לא מנע ממנו לבלות באירועים ובמסיבות והוא אף תועד ללא מסכה על פניו, דבר שיצר אז סערה גדולה. אחרי כל זה, נזרק מפ.ס.ז' להחלטת הנשיא נאסר אל חאליפי שמאס בשחקן שלדבריו "פוגע בתדמית המועדון".

עוד לפני שחרורו לאלתר לא באמת היה רודריגס חלק מפריז סן ז'רמן, שהשאילה אותו בינואר 2019 לריאל בטיס ולאחר מכן לספורטינג ליסבון עד שחוזהו הותר סופית. מעיר האורות הוא המשיך ללס פלמאס הספרדית אחרי כחודשיים ללא קבוצה ובקיץ 2022 חתם באנקרגוצ'ו הטורקית. הוא עוד עבר גם בסמפדוריה לפני שבספטמבר 2023 חתם בקוריטיבה הברזילאית, אותה עזב כעבור שלושה חודשים בלבד.

כעת נחשף היעד הבא שלו בקריירה - בקבוצה המלזית ג'ורול דארול טאזים. רודריגס שיחק בפעם האחרונה בנובמבר 2023, בהפסד של קוריטיבה לפלומיננזה - למעשה המשחק היחיד בו בישל או כבש בשש הופעותיו בליגה הברזילאית. המשמעות היא שהוא בוודאי יזדקק לתקופת הרצה לפני שיערוך את הבכורה במלזיה. קבוצתו החדשה, יש לציין, במקום הראשון לאחר 11 מחזורים עם יתרון של שש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully