וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ראשון מאז פברואר: שון וייסמן העניק לגרנאדה ניצחון

החלוץ שב להרכב במשחק החוץ מול מיראנדס וקבע 0:1 בדקה ה-17, הוחלף בדקה ה-66. מהפכים לעומרי אלטמן ורווה אסייג

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

אחרי שקיבל רק ארבע דקות בשני המשחקים האחרונים, כשמול מלאגה (2:2) גם החמיץ פנדל בדקה ה-98, שון וייסמן חזר היום (שבת) להרכב גרנאדה והעניק לה ניצחון חשוב 0:1 בחוץ מול מיראנדס. קבוצתו, שניצחה רק פעם אחת לפני כן הגיעה עם רצף של ארבע תוצאות תיקו, התארחה אצל המדורגת שישית ובדקה ה-17 וייסמן בעט בימין מתוך הרחבה אל הרשת וסידר יתרון. זהו שער ראשון שלו מאז פברואר, אז כבש בבכורה במדי סלרניטנה בליגה האיטלקית. בגרנאדה היה לו שער אחד עד היום, בפברואר 2023 בליגה השנייה, בבכורה מול ויאריאל ב'. החלוץ הוחלף בדקה ה-66 וחבריו ידעו לשמור על התוצאה שהקפיצה אותם זמנית למקום ה-13.

* עומרי אלטמן נכנס בדקה ה-54 והיה שותף למהפך של וולוס, שניצחה 1:2 בחוץ את אטרומיטוס ששיחקה מחצית שלמה ב-10 שחקנים. מארק קוסטה, אקס בני ריינה, בישל את השוויון בדקה ה-66 והפך בעצמו שתי דקות לאחר מכן. וולוס במקום התשיעי ביוון עם שבע נקודות אחרי שבעה משחקים.

שון וייסמן, גרנאדה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
חזר לכבוש. שון וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

* דן גלזר פתח בהרכב ניז'ני נובגורוד ושיחק 78 דקות ב-2:2 הדרמטי בחוץ מול אקרון טוליאטי, אצלה מאוויס צ'יבוטה נותר על הספסל וממשיך לחכות לדקות בכורה בליגה הרוסית (אחרי מחצית בהרכב מול זניט בגביע). זה טורבו, שנכנס במקום גלזר, השווה בדקה ה-94. בעקבות התיקו הזה פיטרה ניז'ני נובגורוד את המאמן הסרבי סשה איליץ', ויקטור גונצ'רנקו עשוי להחליפו.

* רווה אסייג נכנס בדקה ה-77 והיה שותף למהפך של סטאל מיילץ, שניצחה 1:2 בתוספת הזמן את לכיה גדנסק במחזור ה-11 בליגה הפולנית. בזכות התוצאה הזו נחלצה סטאל מהקו האדום ובמאזנה 11 נקודות (ומשחק חסר) כשמי שירדה לשם היא המפסידה.

* גיתי סופיר השלים 90 דקות בהרכב סבאיל, שקטעה רצף של ארבעה הפסדים בליגה האזרית עם 0:2 ביתי על שמאקי במחזור התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully