וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון מאז 2010/11: תמיר בלאט נבחר ל-MVP של המחזור ביורוליג

ההצגה הגדולה מול וילרבאן הפכה את רכז מכבי תל אביב ליליד ישראל הראשון שזוכה בתואר מאז ליאור אליהו. הקדים את טייריק ג'ונס מפרטיזן בלגרד

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

אחרי ההצגה הגדולה במחזור הפתיחה מול וילרבאן, הוכתר היום (שבת) תמיר בלאט כ-MVP של המחזור ביורוליג. 21 נקודות (4 מ-5 ל-2, 3 מ-3 ל-3), 12 אסיסטים ומדד יעילות של 36 היו מנת חלקו של הרכז הנהדר, שהוליך את מכבי תל אביב לניצחון לא פשוט.

זו הפעם ה-58 ששחקן של מכבי תל אביב מקבל את הכבוד, והפעם התשיעית ששחקן הישראלי רושם את ההישג הנאה. יליד ישראל האחרון שעשה זאת היה ליאור אליהו, בשלב הטופ 16 של עונת 2010/11. הפרס חולק החל מעונת 2000/01. הישראלי הראשון שקיבל אותו היה יניב גרין, במחזור הפתיחה של עונת 2004/05. אליהו קיבל את הכבוד שלוש פעמים ודיאור פישר עשה זאת ארבע פעמים.

בלאט הקדים את טייריק ג'ונס מפרטיזן בלגרד, שצבר מדד של 28

תמיר בלאט מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
ספתח מושלם לעונה. בלאט/אתר רשמי, Djordje Kostic

"אני מרגיש נהדר, שמח בשביל החברים והקבוצה. זה היה ניצחון קבוצתי מצוין ואני מאושר", אמר בלאט לאחר הניצחון, "זה נהדר לשחק טוב מאוד, החברים עזרו לי להגיע למקומות שאני רוצה להגיע אליהם, אבל הדבר החשוב מבחינתנו היה להשיג את הניצחון".

במועדון פרגנו לבלאט על היכולת וניתחו: "בסופו של דבר תמיר ועודד הולכים הרבה זמן ביחד. אם יש מישהו שמושלם לתפקיד של להוביל קבוצה חדשה שעודד בנה זה תמיר. הוא לקח אחריות כמו גבר, הנהיג את החברים מהרגע הראשון ובמאני טיים גם לקח החלטות נהדרות. אחד המשחקים המרשימים של שחקן ישראלי במכבי זה הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully