וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דשאן מבולבל לחלוטין": ההחלטה לגבי אמבפה היממה את צרפת

מאמן הנבחרת ויתר על הקפטן לקראת המשחקים נגד ישראל ובלגיה אחרי שיחה עם אנשי ריאל מדריד, אך בספרד מדווחים שהוא יפתח נגד ויאריאל. אז מדוע הוא לא זומן לסגל?

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

קיליאן אמבפה נותר מחוץ לסגל נבחרת צרפת למשחקיה בליגת האומות נגד ישראל ובלגיה וכאשר נשאל המאמן דידייה דשאן מדוע הותיר את הכוכב הגדול והקפטן מחוץ לסגל, הבהיר שעשה זאת כדי לאפשר לחלוץ לשוב לכשירות מלאה אחרי פציעה קלה שממנה טרם התאושש לחלוטין.

כידוע, אמבפה רק עלה מהספסל השבוע נגד ליל בליגת האלופות, אבל לפי הפרסומים הבוקר (שבת), בצרפת מאוד מופתעים מכך שקרלו אנצ'לוטי הביע תמיהה על אי זימונו לנבחרת ועל כוונתו לעלות עם החלוץ ב-11 במשחק החוץ של ריאל מדריד הערב נגד ויאריאל.

לפי "לאקיפ" הבוקר, דשאן טען שהוא רוצה לאפשר לאמבפה להתאושש לחלוטין מהפציעה שספג נגד אלאבס לפני כעשרה ימים בהמשך לשיחה שנערכה עם אמבפה, אנשי הנבחרת וגם אנשי ריאל מדריד שטענו כי הוא לא כשיר במאת האחוזים ושהוא זקוק למנוחה. עוד לפי הדיווח, "דשאן מבולבל לחלוטין, כי אם שחקן כשיר בשביל לשחק עבור הקבוצה שלו, הוא יכול גם לשחק בנבחרת - בוודאי אם הוא הקפטן".

דידייה דשאן, קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת. רויטרס
"דשאן מבולבל". בצרפת ניסו להסביר מדוע הקפטן לא זומן/רויטרס

גם העובדה שאמבפה רק עלה מהספסל נגד ליל חיזקה את החלטת דשאן ואנשי צרפת, שסברו כי החלוץ לא כשיר לחלוטין ובחרו, בהתאם לשיחות שערכו עם אמבפה ואנשי ריאל, לאפשר לו להתאושש לגמרי מהפציעה בפגרת הנבחרות. כזכור, מלכתחילה דווח שאמבפה ייעדר כשלושה שבועות, אלא שהוא שב לסגל מוקדם מהצפוי, תוך ימים ספורים, ואנצ'לוטי אף אמר אתמול לקראת ויאריאל: "אני לא יודע למה הוא לא זומן לנבחרת, הוא מתאמן כרגיל".

אם אכן יפתח בהרכב, יהיה מעניין לראות אם תגיע תגובה רשמית מצד ההתאחדות הצרפתית או מדשאן עצמו באשר לוויתור על הקפטן, שנראה כי יכול היה לעמוד לרשותו כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully