וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור נגד מכבי חיפה? מכבי ת"א תתאים ליחזקאל מסכה מיוחדת

5.10.2024 / 10:51

המגן שנפגע בלסת עשוי לשוב מוקדם מהצפוי, שחר כבר עורך אימוני כושר וישנה אופטימיות שהטיפול שעובר דוידזאדה יאפשר לו לשחק מיד אחרי הפגרה. מנגד, מליקה נפצע באימון וסובל משבר בקרסול

תקציר: מכבי תל אביב - מיטיולן 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב מסיימת את ההכנות למפגש עם מכבי נתניה מחר (ראשון, 20:30), שיהיה המשחק האחרון של הקבוצה לפני פגרת הנבחרות. בקבוצה מודים שהפגרה באה בזמן לנוכח עומס המשחקים ובעיקר הפציעות הרבות שמקשות על ז'ארקו לאזטיץ' ובאות לידי ביטוי גם בתוצאות האחרונות שרשמה הקבוצה.

הבוקר במסיבת העיתונאים שערך המאמן הסרבי, הוא אישר שדור תורג'מן הפצוע לא ישחק גם מחר ואף הבהיר שהוא זקוק לפחות לשבוע נוסף כדי להחלים מהפגיעה, כך שהחלוץ גם לא אמור להיכלל בסגל נבחרת ישראל. אם לא די בצרות, באימון הבוקר נפגע השוער המחליף אופק מליקה, שירד בקושי מכר הדשא אחרי שסובב את הקרסול ולאחר שנבדק בבית חולים ועבר צילום, אובחן עם שבר בקרסול. כזכור, מליקה הצטרף רק הקיץ למכבי תל אביב ומשמש כשוער השני שלה, נחשב להבטיחה גדולה ובשבוע שעבר אף עמד בשער מול עירוני טבריה וערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל.

אופיר דוידזאדה מכבי תל אביב. אריאל שלום
במכבי ת"א אופטימיים גם לגביו. דוידזאדה/אריאל שלום

לעומת זאת, יש גם בשורות די טובות עבור מכבי תל אביב. שגיב יחזקאל שנפגע בפניו עשוי לחזור מוקדם מהצפוי, לאור העובדה שמכבי תל אביב תתאים לו מסכה מיוחדת ובמועדון אופטימיים שהוא יוכל לחזור לדשא אחרי הפגרה הבינלאומית, משמע אולי כבר למפגש עם מכבי חיפה בעוד שבועיים.

שחקן נוסף שצפוי לחזור לסגל למשחק העונה הראשון זהו עידו שחר, שכבר עורך אימונים עם מאמן הכושר. מי שעוד עשוי לשוב בעוד שבועיים זהו אופיר דוידזאדה, שעובר טיפולים כדי להכשירו למשחקים הבאים. בקבוצה, אגב, שקלו להחתים מגן שמאלי בעקבות פציעות דוידזאדה ורביבו, אך החליטו לוותר על הרעיון באמונה שהטיפול החדש שעושה דוידזאדה יאפשר לו לשוב למגרשים במהרה. רביבו, להבדיל, עוד רחוק מחזרה בתקופה הקרובה לכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully