וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ': "נבחרת ישראל? תורג'מן לא יכול לדרוך על הרגל"

5.10.2024 / 10:03

מאמן מכבי תל אביב במסיבת העיתונאים לקראת מכבי נתניה (ראשון, 20:30): "צריך לתת לפטאצ'י זמן להתאקלם, הוא שחקן צעיר. דור צריך לפחות עוד שבוע כדי להחלים". מדמון: "נגיע כדי לשבור את הרצף השלילי"

תקציר: מכבי תל אביב - מיטיולן 2:0/ספורט1

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב נעצר לפני כעשרה ימים כאשר הקבוצה ספגה עמוק בתוספת הזמן והפסידה בפורטוגל לבראגה, אבל מאז היא שמטה נקודות ראשונות גם בליגת העל ב-1:1 הביתי נגד עירוני טבריה ולאחר מכן שוב הפסידה בליגה האירופית, 2:0 למיטיולן במשחק בית בבלגרד, בירת סרביה. מחר (ראשון, 20:30) תנסה האלופה לשוב למסלול הניצחנוות כאשר תתארח אצל מכבי נתניה.

הבוקר ערך המאמן ז'ארקו לאזטיץ' את מסיבת העיתונאים ואמר אחרי המעידות האחרונות: "אנחנו צריכים להשתפר כדי לנצח, בייחוד במשחקים בליגה האירופית. אל תשכחו ששיחקנו נגד אלופת דנמרק וקבוצה ברמה מאוד גבוהה כמו בראגה, הראינו המון איכויות והוכחנו שאנחנו יכולים להתחרות עם קבוצות כאלה, אבל ברמות הגבוהות על כל טעות משלמים ואנחנו צריכים להשתפר בזה. לא הייתי משנה כלום, גם שיחקנו בלי 5-6-7 שחקנים משמעותיים, אבל זו חלק מהעבודה".

עוד אמר הסרבי בנושא המעידות האחרונות: "אני יותר מודאג מהיכולת שהצגנו נגד טבריה, כי לא ייצרנו מצבים. טעויות הן חלק מהמשחק וגם היריבות טועות. כששחקנים טועים אפשר לספוג, אבל אני תומך בשחקנים - במיוחד באלו שעשו טעות - זו העבודה שלי ואני מנסה לשפר את השחקנים ולגרום להם לעשות את הדברים פעם נוספת, רק בצורה טובה יותר. אני לא חושב שיש קשר בין המשחקים, נגד טבריה שיחקנו נורא ובאירופה שיחקנו בצורה דומה למשחקים קודמים שבהם ניצחנו. זה גם מאוד קשה לשחק בלי קהל ועם כל כך הרבה נסיעות".

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. רויטרס
"אולי נעשה את זה עכשיו בפגרת הנבחרות"./רויטרס

לאזטיץ' נשאל על יכולתו של ווסלי פטאצ'י: "כולם רואים שהוא עדיין לא במאת האחוזים, גם האזעקות השפיעו וזה נורמלי. אנחנו כאן כדי לעזור לו, הוא ישתפר - כולם רואים שהוא זקוק לזמן להתאקלם. הוא שחקן צעיר שבא ממדינה אחרת ואולי נמצא בלחץ, אבל כולנו כאן כדי לעזור לו. תמיד אמרתי ששחקני רכש צריכים חצי שנה כדי להתרגל".

מדוע הוא לא משנה מערך: "כי אין לנו מספיק שחקני כנף. אני מנסה לשמור על המשחק שלנו, אבל זה קשה לשנות מערך כשיש לנו משחק כל כמה ימים. אולי עכשיו בפגרת הנבחרות נוכל לעבוד על דברים אחרים, גם אם נהיה בלי הרבה שחקנים. כל שינוי צריך זמן".

על הפצועים: "שגיב יחזקאל? להיות שהוא יחזור לפני הזמן. דוידזאדה? אנחנו מצפים שהוא ישוב להתאמן במהלך פגרת הנבחרות, אבל קשה לומר ואנחנו נצטרך לראות כיצד הוא מגיב לטיפולים. תורג'מן זקוק לעוד זמן, לפחות שבוע והוא לא יהיה כשיר למחר. אני גם לא חושב שהוא יהיה בנבחרת, הוא לא יכול לדרוך על הרגל".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אלעד מדמון. דני מרון
"גדלתי על ערן זהבי". מדמון/דני מרון

לצדו של לאזטיץ' ישב אלעד מדמון, שנמצא בתמונת ההרכב אחרי שפתח בשני המשחקים האחרונים בליגה האירופית: "אין ספק שזו קפיצת מדרגה משמעותית עבורי. אני מוכן למשחקים ולוקח את הצ'אנס מהמאמן בשתי ידיים, משחק הכי טוב שאני יכול. התאקלמתי מאוד יפה במכבי תל אביב, השתלבתי והתחברתי לכולם ואני מאמין שזה גם בא לידי ביטוי במגרש. הצוות מדריך אותי כמו שצריך, כי בסופו של דבר אני שחקן צעיר במועדון גדול וזה לא מובן מאליו לתת לי את הדקות שאני מקבל".

על ההבדלים בין חדרה למכבי תל אביב: "בעיקר הדרישות. זה לא רק לבוא ולנצח, אלא גם להיות יותר טובים מהיריבה ולהראות עליונות בכל משחק. הדרישות הכי גבוהות שיש".

על המאבק שלו עם ערן זהבי על דקות: "זה שחקן שגדלתי עליו והוא אחלה בחור, אני לומד ממנו המון והוא מדריך אותי הרבה, גורם לי לראות את המשחק בצורה שונה ואני מאוד שמח שיצא לי ויוצא לי לשחק עם שחקן כמוהו. יש במכבי רוטציה, יש לנו סגל רחב וטוב ואני יכול לשחק בהרבה תפקידים, אז בכל פעם שנותנים לי לשחק - ונותנים לי - אני עושה את הכי טוב".

על שלושת המשחקים הרצופים ללא ניצחון: "לא חושב שקרה לנו משהו, כי את הכדורגל שלנו אנחנו כן הבאנו, אבל אולי טיפה המזל שיחק פה וזה קורה. אנחנו צריכים פשוט לשבור את המומנטום השלילי כבר במשחק הבא עם ניצחון".

לסיום אמר על מכבי נתניה: "יריבה מאוד חזקה ולא משנה איך היא פתחה את העונה. ברור שמשחק ללא קהל זה משחק שונה לחלוטין ואנחנו נבוא לשבור את הרצף השלילי. ננצח ונתחיל מומנטום חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully