וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשוויון המביך שספגה לידס: "דבר כזה לא קרה לי 30 שנה"

ללא סולומון הפצוע, הטווסים ספגו בדקה ה-90+7 ואיבדו שתי נקודות יקרות מאוד בסנדרלנד אצל מוליכת הטבלה אחרי שכדור פשוט חמק לשוער בין הידיים. אל תפספסו

סנדרלנד - לידס יונייטד 2:2/ספורט1

מנור סולומון שוב נעדר מסגל לידס יונייטד אמש (שישי) נגד סנדרלנד, על אף שלמשחקי נבחרת ישראל הוא זומן על ידי רן בן שמעון כך שמצבו יתבהר בימים הקרובים, אבל כך או אחרת - הקבוצה שוב מעדה ואיבדה שתי נקודות יקרות מאוד בקרב מול מוליכת הטבלה. אתמול לידס כבר יצאה מפיגור בסנדרלנד, אבל ספגה בדקה ה-90+7 את ה-2:2 ונותרה עם ארבעה ניצחונות בתום תשעה משחקים בצ'מפיונשיפ.

שער השוויון בדקה ה-90+7 היה מביך למדי ובוודאי ייזכר לשנים רבות עבור אוהדי שתי הקבוצות, כי היה זה השוער אילן מלייה שפשוט פספס כדור שעבר לו בין הידיים ופגש את הרשת. מלייה בן ה-24 נחשב בעבר לאחד משוערי העתיד של צרפת והשתייך לכל הנבחרות הצעירות שלה, אבל עם השנים מבצע יותר מדי שגיאות שיוצרות פערים גדולים בין הציפיות לבין יכולתו במציאות.

עם זאת, באנגליה עדיין מנסים להבין האם השער אתמול נגרם בעקבות חפץ שהיה על כר הדשא ובו פגע הכדור ושינה כיוון, אחרי שפגע בראשו של ג'וניור פירפו שעל שמו חתום השער העצמי המביך. אחרי השער ניתן היה לראות בבירור שמלייה מרים חפץ מהקרקע, אבל לא ידוע האם היה הסיבה לשער המביך מאוד מבחינת הצרפתי וחבריו שתפסו את הראש במשך דקות.

אילן מלייה שוער לידס. GettyImages
שער שלא יישכח. מלייה/GettyImages

דניאל פארקה, מאמן לידס, אמר אחרי המשחק על הטעות: "זה שובר לב לאבד נקודות בצורה כזו. לקחתי נקודות ואיבדתי נקודות עמוק בתוספת הזמן, בשניות האחרונות של המשחק, אבל ב-30 שנה שלי בכדורגל דבר כזה לא קרה לי. פסקל סטראוק (שחקן לידס) אמר לי שהכדור פגע בחפץ על המגרש ושינה כיוון, אבל אני לא יכול לומר שזה מה שאכן קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully